סיפור שקרה כך היה .....
קמתי אתמול בבוקר וכל מי שעבר ליד הספה זל לאחרונה ראה שלצד הספה ז"ל שוכנת לה מכולת בניין וביוצאי מביתי שכנו בה הפועלים הערבים איחלתי להם בוקר טוב לבבי והצעתי להם קפה כשסירבו בירכתי אותם בברכת "סבח אל חיר" כלומר בוקר טוב ויצאתי לרוץ. לאחר שעה קלה כאשר חזרתי הביתה ראיתי את אותו פועל ערבי ושוב בירכתו לשלום ,אותו פועל שאל אותי אם אני דובר ערבית לא ראיתי לנכון לשתף אותו בכך שאני דובר מחסומית שוטף אז עניתי שאני יודע להגיד בוקר טוב וערב טוב ובזה זה מסתכמות ידיעותי בערבית ומתוך רצון להשוויץ גמלתי בליבי שאברך אותו בבוקר טוב בשפה הערבית ואמרתי לו בלי להתבלבל בכלל "גיבל אוויה" (כל מי ששירת בצהל שזה צרוף מילים שחילים מקבלים בה בבוקר את הפועלים שעובירם במחסום אך פרושה אינה בוקר טוב אלה תביא לי את הת.ז שלך) עברו רגעים ארוכים (5שניות) של שתיקה ומבטי מבוכה עד שגמלתי בליבי לברוח תוך מלמולי סליחה ואיחולי בוקר טוב
ובנימה זו חג עצמאות שמח
הספה של שמעיה
זהו העמוד הרשמי של הספה. ספה שנועדה לאנשים יפים ועיפים ?
הספה מתכוננת לשלג מזכירה לכם שאתם אורחים רצויים גם כשקר בחוץ בספה חם . ולכן נערוך כאן בספה של הבירה ביום רביעי(במידה והיה שלג) תחרות בובות שלג ותמונות ספה תחרות נוסאת פרסים .....
12/11/2014
אלו האנשים שמתקבלים בספה תמידhttp://adhdshop.blogspot.co.il/2014/11/20-adhd_10.html?m=1
ADHD SHOP: 20 דברים שכדאי לזכור כשאוהבים אדם המתמודד עם הפרעת קשב ADHD
טוב חברים באמת בלילות מתחיללהיות קר אבל זה לא צריך להפריע לנו ביום כי נראה שהולך להיות אחלה מזג אויר בסופש . אז כולם מוזמנים לבוא ,לפתפת,לצחוק, להנות, לשתותת לשתוק לפצח או סתם לפגוש חברים. אחלה סופש
Click here to claim your Sponsored Listing.
Location
Telephone
Website
Address
Jerusalem
1234567
