יש עתיד אשדוד

יש עתיד אשדוד

Share

בואו להיות חלק ממשפחת יש עתיד אשדוד, כתבו לנו.
נורית טופז, ראש מטה יש עתיד אשדוד

המקום בו מתנדבי ותומכי יש עתיד באשדוד יכולים לשמור על קשר עם שאר הפעילים באיזור, לקבל עדכונים ישירים ממטה המפלגה ולקחת חלק פעיל בקמפיין. יש עתיד 🟠
נורית טופז, ראשת מטה אשדוד

12/05/2026

לפני שעשינו את האיחוד הייתי צריך לשאול את עצמי רק שאלה אחת: האם אני מוכן לחתום בפניכם שנפתלי בנט יכול להוביל את המדינה בשנים הקרובות? התשובה היא “כן.”

בנט ואני לא מעמידים פנים שאנחנו מסכימים על כל דבר.
הוא איש ימין, אני איש מרכז, יש בינינו מחלוקות, וזה טוב. עם זה אנחנו באים לחברה הישראלית, אנחנו אומרים לחברה הישראלית, תסתכלי:

אנשים שלא מסכימים על הכל, יודעים לעבוד יחד. יודעים לבנות אמון וחברות בשביל מטרה גדולה מהם.
יותר מדי זמן נתנו להבדלים בינינו להגדיר אותנו. הפעם החלטנו להתחיל ממה שמחבר אותנו - לפני כל הויכוחים אנחנו פטריוטים, אנחנו ציונים, אנחנו מאמינים במדינה יהודית ודמוקרטית, ואנחנו מאמינים אחד בשני.

האם בנט יכול להוביל קבוצה של אנשים חזקים וטובים שיעשו שינוי שהוא הכרחי כאוויר לנשימה? התשובה היא כן!
האם למדנו מטעויות העבר כדי שזו תהיה ממשלה חזקה ויציבה,
התשובה היא כן!

Photos from ‎Yair Lapid - יאיר לפיד‎'s post 12/05/2026
26/04/2026

גילת, כמה מרגש , בהצלחה לכולנו ביחד 💙

26/04/2026

אנחנו עומדים פה היום יחד כדי להתחיל תיקון גדול בעם ישראל. אנחנו עומדים פה יחד בשביל הילדים שלנו.

מדינת ישראל צריכה לשנות כיוון. זה מבחן למנהיגות שלנו, ואנחנו נעמוד בו. מה שאתם רואים פה היום, הוא הצעד הראשון. אנחנו פה מפני שהמדינה הזו זקוקה לאיחוד כאוויר לנשימה.

אנחנו עומדים פה יחד בשביל כל מי שמאמין בדמוקרטיה. מאמין ביסוד היהודי העמוק של המדינה. מאמין בערכי הציונות ובזכותנו על הארץ הזו.

אני רוצה להגיד מפה לאנשי יש עתיד, שכבר 14 שנים נלחמים באהבה למען המדינה: אנחנו עושים היום את מה שתמיד ידענו לעשות - שמים את האגו בצד, עושים את מה שטוב למדינת ישראל.

כדי לנצח בבחירות המרכז הישראלי כולו צריך להתייצב מאחורי נפתלי בנט.

בנט הוא איש ימין מובהק, אבל הוא ימין ליברלי, הגון, שומר חוק, שלא מכר את ערכיו – לא לסחטנות חרדית ולא לשחיתות - הוא היה ראש ממשלה מצויין, והוא יהיה ראש ממשלה מצויין. זה מה שאנחנו צריכים עכשיו.

אני לא מנסה לטשטש הבדלים או מחלוקות, אבל תמיד היה בינינו עוד משהו: אמון וחברות. אנחנו מכירים הרבה שנים, עברנו הרבה יחד, קיבלנו החלטות קשות יחד, אנחנו סומכים אחד על השני. יש בינינו אמון וחברות.

כולנו אחרי שנים קשות. עם ישראל נקרע מבפנים במריבות. אחר כך הגיע טבח השבעה באוקטובר, שנתיים וחצי של ריצה למקלטים ו”הותר לפרסום”. יוקר המחיה מפרק דור שלם, האלימות ברחובות שלנו נוראה. מגיע לאזרחי מדינת ישראל משהו אחר.

אנחנו מתאחדים היום כדי לנצח בבחירות ולהקים ממשלה ציונית, חזקה, יציבה. חיבור בין מרכז לימין, בין דתיים לחילונים, בין הצפון לדרום, בלי השתמטות ובלי קיצוניות.

יש בישראל את האנשים הכי טובים בעולם. מגיעה להם ממשלה יעילה, מתפקדת, הגונה, שתשקיע בציבור העובד שמשרת בצבא, במילואימניקים ובני משפחותיהם. ממשלה שתתן בטחון, תתמקד בחינוך, תוריד מחירים, תלחם בשחיתות, תגייס את החרדים.

לא מזמן היו בהונגריה בחירות. הנצחון של האופוזיציה שבר את כל הסקרים. היה הרבה יותר גדול ממה שמישהו ציפה. אחרי 16 שנה בשלטון אורבן הפסיד. זה קרה מפני שאנשים האמינו שאפשר לעשות שינוי. הם התאחדו מאחורי מועמד אחד, נלחמו על המדינה שלהם - ונצחו.

בשביל זה בנט ואני פה, בשביל זה אנחנו עושים את האיחוד הזה. אתם תשמעו עכשיו אלף פרשנויות, אבל תזכרו דבר אחד: הדבר הזה שאתם מרגישים עכשיו, שלא הרגשתם הרבה זמן, נקרא: תקווה.

📷: אלעד גוטמן

26/04/2026

‏כבר 14 שנים שאני מאחוריו.
‏אף פעם לא אכזב.

‏תמיד ברגעי האמת הוא מקבל את ההחלטה ששמה את ישראל במקום ה-1.
‏לא טובתו האישית, לא טובתה של ״יש עתיד״,
‏לא המספרים של הסקרים ולא מצב רוח של האנשים.

‏ישראל, העתיד שלה ושל הילדים שלנו תחילה.

‏מאחוריך. תמיד. 🇮🇱

21/04/2026

יום עצמאות שמח למדינה האהובה שלנו🇮🇱🧡

Photos from ‎מפלגת יש עתיד‎'s post 17/04/2026
Photos from ‎יש עתיד אשדוד‎'s post 17/04/2026

יש עתיד לישראל 🇮🇱 פעילי מטות יש עתיד אשדוד ואשקלון בחלוקת מאות דגלי ישראל בצמתים יחד עם חה״כ ד״ר מטי צרפתי הרכבי . חג עצמאות שמח 🇮🇱🇮🇱
נורית טופז יורית תושווים
יש עתיד לדרום
מפלגת יש עתיד

11/04/2026

יש על מי לסמוך, יש עתיד ❗

11/04/2026

‏כמה מילים על "יש עתיד", אשמח אם תקראו עד הסוף.

‏בשבועות האחרונים מתפרסמים חדשות לבקרים טורים ומאמרים, שבהם נטען כי "יש עתיד סיימה את דרכה" ו"יאיר לפיד צריך לפרוש". אין בכך חדש - את "סיום דרכה" של "יש עתיד" מנבאים כבר 14 שנים. אך הפעם באמת מדובר בקמפיין עוצמתי, שמתודלק לאורך תקופה ארוכה על ידי ערוץ 14 והסקרים המפוברקים של פילבר, ומגובה גם על ידי חלקים מהמחנה הליברלי עצמו, במטרה לשפר עמדות לקראת הבחירות.

‏מה אני חושב על זה? אומר לכם בכנות - אני חושש מהבחירות הקרובות. אני נחוש וממוקד, אך חושש מאוד. לא חושש לגורלי הפוליטי - תאמינו לי, אני אהיה בסדר. לא חושש לגורל הבית הפוליטי שלי - אני חושש מאוד לעתיד המדינה. הבחירות האלה הן באמת גורליות, כי ישראל הגיעה לצומת מסוכן ומכריע: מדינה יהודית, דמוקרטית, ליברלית ומאירת פנים - מול מדינה לאומנית, אלימה, חשוכה ונפסדת.

‏הבחירות הללו לא הולכות להסתיים בניצחון של 70 מנדטים למחנה מסוים. זה שוב יהיה בין 61 ל-64, ואז מיד לאחר סגירת הקלפיות נתניהו יפעיל את "המכונה" לקילוף חלקים מהמחנה הליברלי. נתניהו טוב בזה. הוא יודע לחזר, יודע לשכנע, וגם יודע לשלם - ללא קווים אדומים. חווינו ניסיון מר בשנים האחרונות. וכאן נדרשים עמוד שדרה, אורך רוח, ניסיון מוכח ונאמנות לערכים.

‏אני לגמרי סומך על נפתלי בנט. הוא שותף שלנו והיה ראש ממשלה לא רע בכלל. אבל האם אתם סומכים על מספר 8 או מספר 14 ברשימה שלו? האם מחר הם לא יערקו למחנה הנגדי כמו סילמן ושיקלי בכנסת ה-24? אני לא משוכנע שלנפתלי יש תשובה לשאלה הזאת. הדבר נכון גם לגבי גדי איזנקוט, שאני באמת קטונתי מלבקר אותו - האיש משכמו ומעלה, וגם שילם מחיר כבד מנשוא על הפקרות ממשלת "הימין על מלא". אך מה אתם יודעים על נאמנות הרשימה שלו למחנה? האם גם הם יעמדו בלחצים?

‏אני מאוד סומך על אפרת רייטן, נעמה לזימי וגלעד קריב. הלכנו יחד שלוש שנים בשוחות בתקופה הכי קשה ומאתגרת. אך אני זוכר כיצד מנהיגי "המחנה הציוני" בכנסת ה-20 רק בנס לא הצטרפו לקואליציית נתניהו, וכיצד אבי גבאי וטל רוסו כמעט שברו את שוויון הגושים בכנסת ה-21. מה יהיה בפריימריז? אילו אנשים ייכנסו, והאם ניתן להבטיח כי הם לא ילכו בדרכם של גבאי ורוסו? רוצים שנדבר על בני גנץ? באמת שאין צורך להרחיב.

‏וכך יוצא כי רק עלינו, על "יש עתיד", ניתן לסמוך.

‏בקדנציה הזאת, בכנסת ה-25, אנחנו עברנו ועדיין עוברים גיהינום. טרור פרלמנטרי של ממש. פגיעה בזכויות האופוזיציה, דריסה בוועדות, רמיסת הייעוץ המשפטי, אלימות מילולית בלתי פוסקת, השפלות וחציית כל הגבולות. תקופה שבה קשה מאוד להיות אופוזיציה, ודאי אופוזיציה בזמן מלחמה, עם כל האתגרים שהמציאות מציבה בפנינו מדי יום. תקופה נוראית ומגעילה.

‏ראיתי כיצד השותפים שלנו לאופוזיציה נשברים ומוותרים. סער ואלקין, חסרי העקרונות, זחלו לממשלה. אפילו שרן השכל, שהלב שלה במקום הנכון - ויתרה. יפעת שאשא-ביטון פרשה, והיא לא היחידה. אחרים ויתרו בלי לפרוש - נאלמו ונעלמו, התחילו לשתף פעולה עם הקואליציה בחקיקה, והעניקו לגיטימציה למפלגתו הפשיסטית של בן גביר.

‏ורק "יש עתיד" לא פרשה, לא נאלמה, נשארה בזירה והובילה את כל המאבקים המשמעותיים - נגד חוק ההשתמטות, הכספים הקואליציוניים, ההשתלטות על התקשורת, ההפיכה המשפטית ועוד. הובילה - וגם נחלה הצלחות רבות.

‏כן, אני יודע שכולם כאן הפכו למומחים להפלת ממשלות ול"הבקעה מול שער ריק". בפועל, וסליחה על הבוטות - מדובר בקשקוש. כמעט ולא ניתן להפיל קואליציה עם רוב כל כך מובהק, ברגע שהיא מצופפת שורות. ודאי בזמן מלחמה. ודאי במציאות שבה חלקים גדולים מהמחנה, לאחר ה-7.10, היו בעזה ובלבנון, התמודדו עם השכול והאובדן, ועברו להישרדות יומיומית. וכן, הקואליציה לאחר ה-7.10 צופפה שורות, בין היתר בחסות כניסת "המחנה הממלכתי" לממשלה עד יוני 2024.

‏ורק "יש עתיד" לא ויתרה לרגע - כי עלינו אפשר לסמוך.

‏אני גם שומע וקורא טענה משונה שלפיה "ליש עתיד יש חברי כנסת מצוינים, אבל לפיד צריך ללכת".
‏שאלתם את עצמכם מדוע הנבחרת שלנו כל כך משובחת? כי מישהו הרכיב אותה והכשיר אותה. למישהו הזה קוראים יאיר לפיד. ואנחנו, כל הסיעה - אגרוף אחד, כפי שתמיד היינו. לא ניתן "לקנות" או לפתות אותנו - לא מחוץ למחנה ולא מתוך המחנה. גם כאן עלינו אפשר לסמוך.

‏אתם באמת קוראים ללפיד לפרוש? ליחיד מהמחנה הליברלי שהוכיח מיומנות פוליטית וכשירות לנצח את נתניהו, להרכיב ולהוביל את הממשלה הטובה ביותר שהייתה כאן לפחות בשלושת העשורים האחרונים? אין גבול לקניבליזם בתוך המחנה שלנו? השתגעתם?

‏אומר לכם עוד משהו, ברמה האישית - לאחר כל מה שעברתי בשנים האחרונות באופוזיציה, אני אדם אחר ופרלמנטר אחר. נחוש יותר, מנוסה הרבה יותר, נטול אשליות. דווקא כי אני יודע באיזו סכנה קיומית הממשלה הזאת מציבה את המדינה שלי. ואני מבין שעלינו להציל אותה. וזה רק עלינו. ועלינו אפשר לסמוך. על כל הקבוצה המצוינת שלנו, בהובלת לפיד.

‏אנחנו רחוקים מלהיות מושלמים. עשינו, עושים ועוד נעשה טעויות והחלטות לא מוצלחות. לא פעם לא היינו קשובים מספיק לרחשי הלב של הציבור. כנראה שגם איבדנו חדות לפרקים. אבל אנחנו, "יש עתיד" - מניה בטוחה. באנקר בקלפי. מנוסים, נחושים, נאמנים לדרך. תמיד. רק אם נהיה גדולים - המחנה ינצח וגם, לא פחות חשוב, ישמור על הניצחון לצורך הרכבת הממשלה.

‏אנחנו הקול שלכם. בואו לנצח ולשנות.

Want your business to be the top-listed Government Service in Ashdod?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Location

Website

Address


Ashdod