18/06/2026
הכירו את ד"ר ליאור רוזנטל, סגנית מנהל המחלקה לרפואה דחופה (מלר"ד) בביה״ח הציבורי אסותא אשדוד.
ד"ר רוזנטל מונתה לתפקיד סגנית מנהל המלר"ד לאחר שנות עשייה כמתמחה ורופאה מומחית בכירה במחלקה. מאחוריה ניסיון קליני עשיר ומורכב בטיפול במצבי חירום רפואיים, ניהול אירועי טראומה רבי-נפגעים והובלת מערכים רפואיים מורכבים בקו הראשון.
במקביל לעבודתה במלר״ד, ד"ר רוזנטל היא דמות מובילה בתחום החינוך הרפואי והאקדמי. כחברת סגל בפקולטה למדעי הבריאות והרפואה באוניברסיטת תל אביב, היא הובילה תוכניות חדשניות להכשרת סטודנטים, מתמחים ורופאים הממוקדות בפיתוח ערכי מקצוענות, מיומנויות רפלקטיביות, בשורה מרה ותקשורת מטפל-מטופל.
במסגרת תפקידה כסגנית מנהל המלר״ד באסותא אשדוד, ד"ר רוזנטל אמונה על הובלת תהליכים אסטרטגיים לשיפור איכות ובטיחות הטיפול, ניהול אגף השוכבים והיחידה לאשפוז קצר, לצד ניהול מערך ההוראה ותוכנית ההתמחות המחלקתית.
ד"ר רוזנטל: ״המלר"ד הוא שער הכניסה לבית החולים, רפואה דחופה מצוינת מחייבת שילוב בלתי מתפשר בין חדות קלינית, קבלת החלטות מהירות בתנאי לחץ ואי-ודאות, לבין סטנדרט גבוה של מקצוענות ואנושיות. היעד שלנו הוא להבטיח שכל מטופל יקבל את המענה הרפואי המתקדם והבטוח ביותר, תוך שמירה על כבודו ותחושת הביטחון שלו ושל משפחתו מהרגע הראשון, לצד אמפתיה, רגישות וחמלה."
ביה״ח הציבורי אסותא אשדוד גאה במצוינות המקצועית של רופאיו, וממשיך להעניק למטופליו רפואה מתקדמת ומובילה💙
10/06/2026
הכירו את ד”ר רן אורגד, סגן מנהל המחלקה הכירורגית ומנהל היחידה לכירורגיה אונקולוגית במרכז הרפואי אסותא אשדוד.
מאחורי המערך הכירורגי של בית החולים עומדים רופאים שמביאים את חזית הרפואה העולמית אל הקהילה, מתוך תחושת שליחות עמוקה. ד”ר אורגד הוא בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן-גוריון, בעל תואר PhD באימונולוגיה ממכון ויצמן, ואת התמחות העל שלו בכירורגיה אונקולוגית השלים במרכז לאון בראר (Centre Léon Bérard) ובבית החולים ליון סוד (Hôpital Lyon Sud) שבליון, צרפת.
לאחר שנים של הכשרה ועבודה בחזית הרפואה, מוביל ד”ר אורגד את השירות לכירורגיה אונקולוגית באסותא אשדוד מתוך תפיסה ברורה: לכל תושב ותושבת באזור מגיע לקבל את הטיפול הרפואי והכירורגי האיכותי והמתקדם ביותר - קרוב לבית.
לאורך שנות פעילותו בבית החולים, מוביל ד”ר אורגד את פיתוח השירות לכירורגיה אונקולוגית, המשלב מומחיות רפואית עם טכנולוגיות מתקדמות, ובהן ניתוחים רובוטיים וכימותרפיה תוך-ניתוחית.
לדבריו ״ההכשרה והכלים הרפואיים שרכשנו מאפשרים לנו לפתוח אפיקי טיפול חדשים, ולדבר על ריפוי גם במקרים המורכבים ביותר של סרטן חלל הבטן. בין אם מדובר בניתוח מורכב ובין אם בליווי אישי לאורך הדרך - המחויבות שלנו היא לעשות את המקסימום עבור המטופלים.”
ביה”ח הציבורי אסותא אשדוד גאה ברופאיו ומאחל בריאות שלמה לכל המטופלים💙
08/06/2026
בעקבות מצב החירום שהוכרז בישראל, בית החולים הציבורי אסותא אשדוד עבר לעבוד במתכונת חירום.
אסותא אשדוד הוא בית החולים הציבורי היחידי בישראל שתוכנן ונבנה מראש כמתקן ממוגן ברמה המחמירה ביותר ולכן רוב המערכים והמחלקות של בית החולים ממשיכים לפעול ובהם: חדרי הלידה, מחלקות היילודים והפגים, חדרי הניתוח, המחלקות לרפואה דחופה, שירותי הדיאליזה, השירות האונקולוגי, ומרבית מחלקות האשפוז.
צוות בית בית החולים עושה את מירב המאמצים על מנת לשמר את הפעילויות עבור המטופלים ומפעיל שיקול דעת בתיעדוף פעולות וניתוחים בחולים קשים.
ד"ר גלית קאופמן, מנכ”לית בית החולים הציבורי אסותא אשדוד: ״מיגון ביה״ח שלנו מאפשר לנו להמשיך לפעול כמעט בכל מצב ותחת כל איום. בית החולים הציבורי אסותא אשדוד ערוך לכל תרחיש, ומחויב להעניק רפואה מקצועית, בטוחה ונגישה - בשגרה כמו גם בחירום".
04/06/2026
כנס עדכונים ברפואת ילדים - למען בריאות ילדי האזור 💙
כ-100 רופאי ילדים מאשדוד והסביבה השתתפו אתמול בכנס העדכונים הרביעי של מערך הילדים בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד, בהובלת ד״ר יוני ישעיהו מנהל המערך.
הכנס נועד לחזק את שיתוף הפעולה בין רופאי הקהילה לצוותי בית החולים, מתוך מחויבות משותפת להעניק לילדי האזור את הטיפול הרפואי המקצועי והעדכני ביותר.
במהלך הכנס הוצגו חידושים ועדכונים במגוון תחומים מרכזיים ברפואת ילדים, לצד שיח מקצועי פורה בין מומחי בית החולים לרופאי הקהילה. מפגשים מסוג זה מאפשרים שיתוף ידע, למידה הדדית והעמקת שיתופי הפעולה – לטובת רצף טיפולי איכותי יותר עבור הילדים ומשפחותיהם.
תודה לכל הרופאות והרופאים שהשתתפו בכנס ולכל מי שלקח חלק בהצלחתו. נמשיך לפעול לקידום מצוינות רפואית ולחיזוק הקשר עם הקהילה.
03/06/2026
ד"ר גלית קאופמן, מנכ"לית בית החולים הציבורי אסותא אשדוד, קיבלה היום בבית הנשיא בירושלים את אות ההוקרה "אור איתן" של משרד הבריאות, המוענק לאחים ולאחיות אשר בפעילותם המקצועית והייחודית תרמו תרומה משמעותית לחיזוק חוסנה של החברה הישראלית.
הבחירה בד"ר קאופמן נעשתה על ידי מנהל האחיות במשרד הבריאות, אשר ציין את עשייתה פורצת הדרך, אחריותה המקצועית ותרומתה הייחודית למערכת הבריאות ולחברה בישראל.
אות ההוקרה שהוענק לה בבית הנשיא מבטא הכרה במנהיגות מקצועית וערכית, בפריצת גבולות מקצועיים ובתרומה לחיזוק החוסן הלאומי, ערכים שבאו לידי ביטוי לאורך שנות פעילותה במערכת הבריאות ובמיוחד בתפקידה הנוכחי כמנהיגת אחד מבתי החולים הציבוריים המרכזיים בדרום הארץ.
ד"ר גלית קאופמן אמרה עם קבלת האות: ״אני אחות במקצועי, בת לשושלת של אחיות, ועבורי הבחירה במקצוע הייתה תמיד הרבה יותר מקריירה - זו דרך חיים. מינויי לתפקיד מנכ"לית בית חולים ציבורי היה עבורי רגע משמעותי במיוחד. זמן קצר לאחר כניסתי לתפקיד מצאתי את עצמי מובילה את בית החולים במציאות מורכבת, והבנתי יותר מתמיד שמנהיגות נבחנת במעשים, לא בתארים. אני מאמינה שניהול במערכת הבריאות הוא שליחות, ושבבסיס כל עשייה רפואית עומדים אנשים – המטופלים והצוותים כאחד. אני מבקשת להקדיש את אות ההוקרה לצוותי בית החולים ולמשפחתי, שהם מקור הכוח והמשמעות בעשייה שלי".
גאים בך ד״ר קאופמן, על ההישג המרשים ועל ההוקרה המכובדת 👏🏻💙