01/11/2019
מחשבה לסופשבוע...
נתיב התחבורה סגור הרמטית ביום שבת כי אין תחבורה ציבורית ...ביום שבת.
שמתי לב שגם בשאר ימות השבוע רוב הזמן הנתיב יחסית ריק, במילים אחרות לו ניתן (וזה אפשרי כמובן ) לצלם את המקום 24 שעות ביממה להערכתי נגלה שזמן השהות של התחבורה הציבורית על הנתיב הציבורי לא תעלה על שעה אחת ביממה במצטבר... ניצול של 4.16% שווה בדיקה !
30/05/2017
איזה כיף לנסוע באשדוד ?
סיוט אחד מתמשך, לא מספיקים הפקקים בדרך לאשדוד מכל כיווני הכניסה , הקינוח עוד 30 דקות לפחות מצד אחד לצד שני.
לסרי הבין את המצב ושחרר משפט שטוב לו לא היה נאמר בכלל ״עוד שנה וחצי יהיה ממש כיף כאן".
לפי המצב בשטח תכלס, זה לא נראה כיף ולא הולך להיות כיף. עצוב שהבדיחה הזו על חשבוננו ואיכות חיינו. אולי כיף לו בפתח תקווה?
22/05/2017
היום נערכה בעיר ועידה שמטרתה היחידה לפאר את פרוייקט התחבורה הציבורית באשדוד - פרוייקט שכולנו סובלים ממנו מדי יום ונסבול ממנו עוד שנים קדימה. היינו שם היום כדי להזכיר לכל הנוכחים שתושבי אשדוד לא רצו ולא ביקשו את הפרוייקט הזה - פרוייקט שנולד בחטא ומעלה שאלות ברמת ההתנהלות הבסיסית של ראש העיר ושל עיריית אשדוד.
בתמונה: הפלאיירים שחילקנו לבאי הכנס.
ד"ר יחיאל לסרי
22/02/2017
העיירה משקיע בסרטון תדמית
המציאות שקועה בפקק אחד גדול!
21/02/2017
מזדרזים להגיע הביתה, ואז זה מכה בנו הפקקים!
נמאס לצאת חצי שעה לפני הזמן ולחזור חצי שעה אחרי הזמן במקרה הטוב.
20/02/2017
המציאות שלנו עם הפקקים הוא הסרט האמיתי!
19/02/2017
מוציאים עשרות אלפי דולרים על סרטון תדמית (באיחור)..
התגובות? נשארות אותו דבר...
לא נגענו...
18/02/2017
זו לא ת׳א בשעות השיא, זו אשדוד סתם ככה באמצע היום..
16/02/2017
מישהו מבין בשביל מה אשדוד צריכה את פרויקט התחבורה הציבורית?