08/05/2026
עמירם בן-זקן,חבר מועצת העיר אשדוד .
עמירם בן זקן חבר מועצת העיר ה-12 של אשדוד .
08/05/2026
01/05/2026
לידיעה המלאה: https://t.ly/o86sa
לקבלת עדכונים ישירות לנייד, הקליקו על הקישור: https://t.ly/y4HIk
לאור ההתחממות הביטחונית מול איראן, פניתי היום לראש העיר בדרישה לפתוח מיידית את כלל המקלטים בעיר.
ברוב חלקי אשדוד אין עדיין מערכת פתיחה חכמה, ועיכוב בעת חירום עלול לסכן חיים.
רשויות מקומיות אחרות, ובהן דימונה, כבר הורו על פתיחת מקלטים, וברשויות בצפון אף ניתנו הנחיות להיערכות חינוכית וללמידה בשעת חירום בזמן מלחמה.
גם באשדוד נדרשת היערכות מוקדמת ואחראית.
בנוסף, פתיחת המקלטים תאפשר לוודא שהם תקינים וראויים לשימוש לאחר תקופת הגשמים, ולא לגלות ליקויים ברגע האמת
עיריית אשדוד
18/08/2025
הצעיר האשדודי חושש למות: "הכסף להשתלה בחו"ל הוא העומד בין חיי למותי" - חדשות אשדוד - אשדוד10 כפיר דבדה (25) מאשדוד לוקה בתסמונת גנטית נדירה שגרמה לנזק לעצביו ולשריריו ולפגיעה בלתי הפיכה במערכת העיכול שלו. "בעשור האחרון אין לי חיים", אומר כפיר דבדה, שאובחן בגיל 1...
11/08/2025
תגובתי לראש העיר ד״ר יחיאל לסרי בנושא רובע ב
שוב פעם, במקום לקבל ביקורת ולרדת לשטח אתם תוקפים נבחר ציבור אישית.
📍 רובע ב’ 📍
הוא תזכורת כואבת לפער בין תחושת הביטחון שאתם מנסים להציג לבין מה שקורה באמת בשטח.
אסור לטאטא בעיות מתחת לשטיח ואסור להציג כל ביקורת כהשמצה.
העליתי לפני שנה לשולחנכם רעיונות טובים שיכלו לתת פתרונות מיידיים בשטח לתושבים ברובע ב’
ואמרתם תודה ו ״רשמתם על הקרח״
❓ למה אתם כל כך כועסים ומתעצבנים כשמדובר ברובע ב’?
רק לפני חודש כשסגנכם אלי נכט ביקש גם הוא לדאוג לרובע כי אכפת לו תקפתם אותו אישית ושללתם ממנו סמכויות.
אז תגידו כל נבחרי הציבור שאכפת להם מהקואלציה או מהאופזיציה וגם התושבים שמגיבים
טועים בביקורת ורק אתם צודקים?
או אולי מנותקים?
בדיוק כמו שירדתם לביקורת פתע ברובע א’ הגיע הזמן שתעשו ביקורת לילה גם ברובע ב’.
ואם אתם חוששים להסתובב שם בלילה אפשר להבין למה. אל דאגה אם תרצו אני מוכן להתלוות לסיור.
אני בטוח שזה גם ימקסם אותו וגם יתרום לתחושת הביטחון האישי.
📊 די עם הסקרים והסטטיסטיקות.
תסתכלו בתגובות לפוסטים שלכם שם נמצאת האמת.
אנחנו נדאג בדרך זו או אחרת שבסוף תגיעו לרובע ב’ ותראו במו עיניכם את אשר עובר על תושביכם.
זו האחריות שלכם !!
🍺 למה פסטיבל הבירה באשדוד – מהיקרים בארץ? 🚨
בעבר כרטיס עלה 35 ש״ח.
השנה? 60 ש״ח – עלייה של 71%!
וזה קורה בעיר שהבטיחה לתושבים פיצוי על ביטול יום העצמאות ואירועי הקיץ.
תראו מה קורה בערים אחרות 👇
🍺 גבעתיים – כרטיס ב-15 ש״ח
🍺 פתח תקווה – רק 10 ש״ח
🍻 בת ים ו-קריית אונו – כניסה חינם
🍻 נתניה – כניסה חופשית + מסלול מוזל: 5 כוסות בירה ב-100 ש״ח
🫤 ובאשדוד? כמעט הכפילו את המחיר – בלי הצדקה.
📢 ד”ר יחיאל לסרי –
✂️ תוריד את המחיר
⚖️ תן מחיר הוגן כמו בשאר הערים
🎖️ ודאג להנחה מיוחדת לחיילים – זה המינימום!
אשדוד לא צריכה להיות במקום הראשון במחיר היקר,
🔑 ראש העיר – זה בידיים שלך!
26/06/2025
הכניסה עלינו: חיילי צה"ל ייהנו מכניסה חינם לבריכות העירוניות באשדוד - חדשות אשדוד - אשדוד10 חיילי צה"ל מאשדוד המשרתים בסדיר צפויים ליהנות כבר בקרוב מכניסה חופשית לבריכות העירוניות באשדוד – כך עולה מהחלטה שהתקבלה בישיבת מועצת העיר שהתקיימה השבוע. ההצעה, שה....
Click here to claim your Sponsored Listing.
Location
Category
Website
Address
דוב גור 12
Ashdod
