28/12/2023
חזרנו לכיכר הירח
צלילת פחים במקום טבח באזרחים
עזרה הדדית, אנרכיזם והצלת מזון בירושלים/المساعدة المتب https://linktr.ee/FNBJLM
28/12/2023
חזרנו לכיכר הירח
צלילת פחים במקום טבח באזרחים
27/11/2023
יום גשום של הצלת מזון בשוק הסיטונאי עם
02/11/2023
מחזקות את כוחות הביטחון התזונתי🥗💚
26/10/2023
מתי אוכל במקום פצצות היה יותר רלוונטי?? אז אולי חלאס כבר לדכא ולהרוג ולכבוש ונחיה בעזרה הדדית וסולידריות? אם בא לכן גם תצטרפו אלינו או תתחילו במקום שאתן גרות בו מומלץץ
19/10/2023
הלילה שוב הסתובבנו בעיר לחלק מזון לדרי רחוב ולא לשוטרים
12/10/2023
במקום נקמה, עוד פצצות ודם - הערב יצאנו לסיבוב בעיר לחלק אוכל מוצל, טבעוני וחם לדרי רחוב🖤
28/09/2023
חזרנו לכיכר הירח במשולש מרכז העיר הטובה בעולם לחלק אוכל בחינם כי רק ערבות הדדית תציל אותנו🖤 זין על הקפיטליזם ומועדות לשמחה
22/09/2023
תראו את הזינ החדש שלנווו
השמועה מספרת שבחמישי הבא יהיה אפשר למצוא אותו בכיכר הירח🫣
01/09/2023
שנה עברה והתגעגענו!
ואתמול חזרנו עם מיקום חדששש
כיכר הירח ברחוב הלל😍
חילקנו תבשיל עדשים כתומות עם ירקות, פסטה עם מוקפץ, סלטים, פירות ולחם
כי אנחנו מאמינות שעם מספיק עזרה הדדית וסולידריות הקפיטליזם ייפול (וגם לא ייפלו יותר פצצות)
🚩🏴🍓
05/08/2022
היה דוכן שקט ורגוע, והפעם בגן העצמאות. ואולי זה יהיה המיקום הקבוע החדש שלנו:)
תבואו לדוכן הבא😄
בחמישי הקרוב נעשה דוכן במיקום חדש - גן העצמאות!
הצלת פירות וירקות בשוק הסיטונאי 9-12~
בישולים במרכז העיר 16-19~
דוכן 19-22~
אפשר לכתוב לנו כאן או בפייסבוק או בטוויטר או איפשבאלכן ואפשר להירשם בטופס
https://forms.gle/DDup4RyZ5qvvjGa47
24/06/2022
אזזז הכנו שלט חדש מה דעתכן.ם?☺️ (חוץ מזה שחסר נצנצים אנחנו יודעות ועובדות על זה)
ואם כבר אנחנו כאן, רצינו להגיד שהחודשים האחרונים גורמים לנו עוד יותר להרגיש כמה זה חשוב שניקח את העתיד בידיים שלנו ונדאג אחת לשנייה. שאם רק נחכה שהאנשים בעמדות הכוח יעשו את הדברים הנכונים כנראה נחכה לנצח.
ולהגיד שאפשר לראות את הכוח של סולידריות ושל לפעול ביחד מלמטה במצעד הגאווה (על החלקים היותר ופחות רדיקליים שלו), בצעדת המופקרות ובגוש עובדות מין, במאבק להכרה בחטיפת ילדי תימן, מזרח והבלקן, בקמפיין מינימום 40, בשביתת המורות, ואפילו בניסיונות לעמוד מול הגירוש במסאפר יטא. גם אם הכוח של המדינה, של הפטריארכיה ושל הקפיטליזם חזקים יותר כרגע, יש המון א.נשים שרוצות לפעול ביחד בשביל עתיד טוב יותר. וחשוב לזכור את זה בתוך כל האימה והזוועות שמסביב.
וסורי נוט סורי על הדביקות💖
| 21:00 - 23:00 |