16/03/2023
להתראות נתונים, שלום סטטיסטיקה
בידיים קצת רועדות, עיינים קצת דומעות ובלב קצת נרגש (לא קצת, בעצם הרבה..)
הרגע הזה מגיע והאמת היא שהוא קצת לא קל לכולנו (אבל אנחנו עושים אותו בלב שלם, פתוח ובטוח).
כל הנתונים נאספו, כל הפוסטים שלנו כבר פורסמו ואפילו אתר המפקד אוטוטו יורד מהאויר, וזו הקריאה שלנו להעביר את השרביט.
תעשו כבוד ל הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה - למ"ס
להתראות מפקד האוכלוסין 2022, שלום הלמ"ס
ופעם אחרונה - נתונים הם א'-ב' לאיכות חיים!
מפקד האוכלוסין 2022, סופרים אותך!
07/03/2023
לא משנה אם אתם חוגגים היום או מחר, או מאיזה אזור סטטיסטי או שכונה אתם,
אנחנו במפקד האוכלוסין רוצים לאחל לכם
חג פורים שמח!
23/02/2023
בטוחים שלא פיספסתם אף אחד מסרטוני סיכום המפקד?
נתוני המפקד מרתקים אתכם? רוצים להיות בטוחים שלא פיספסתם אף אחד מסרטוני הסיכום?
כל סרטוני המפקד בנתונים מחכים לכם כאן!
https://www.facebook.com/watch/100067408971016/579299324064754
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה - למ"ס
21/02/2023
האזינו לניצן הכהן, מנהל המפקד בפרק על מפקד האוכלוסין 2022
מתוך הפודקאסט ״חיות כיס״ בהנחיית שאול אמסטרדמסקי .
קישור בתגובה הראשונה או ביישומי ההסכתים השונים.
האזנה נעימה!
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה - למ"ס
12/02/2023
זמן להגיד תודה-
***
בשבוע שעבר באירוע חגיגי, סיכמנו מפקד.
סיכמנו עבודה מאומצת של ארבע שנים עם כל השותפים שלנו לדרך.
קבוצת אנשים לא רגילה - מרגשת, יצירתית וחכמה ומעל הכל אנושית ומקצועית.
סיכמנו ארבע שנים עם האנשים שעשו את המפקד הזה חדשני, דיגיטלי, מתקדם ויחיד במינו.
אנשים שהובילו אותו לפסגות חדשות כל פעם מחדש ולא עצרו לרגע.
אנו מבקשים לנצל את ההזדמנות ולהגיד שוב תודה לאותם אנשים,
תודה שהייתם שם איתנו לכל אורך הדרך!
תודה!
***
מזהים את עצמכם בתמונות? תרגישו חופשי לתייג..
- תודה לכם, מגיע לכם!
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה - למ"ס
06/02/2023
"הדואג לימים זורע חיטים, הדואג לשנים נוטע עצים, הדואג לדורות מחנך אנשים"
(יאנוש קורצ'אק)
היום חל ט"ו בשבט, ראש השנה לאילנות.
זו הזדמנות מצוינת להתעמק רגע בסביבה המקיפה אותנו, לרדת לשורשם של דברים.
היכולת לתכנן ולהיערך (ולעיתים אף ליצור מציאות) מבוססת תמיד על הבנה מעמיקה של המציאות בהווה, מי שרוצה ליצור עתיד טוב יותר חייב ללמוד מהמציאות היום מהי נקודת הפתיחה, ולהיערך ולתכנן על בסיסה את העתיד.
יאנוש קורצ'אק מזכיר לנו את החובה להיערך ואת הפוטנציאל הטמון בכך על מנת ליצור עתיד טוב יותר.
איסוף נתונים וניתוח שלהם הוא המרכיב המרכזי של תהליך כזה,
ואין זמן טוב יותר מאשר להזכיר זאת פעם נוספת,
נתונים הם א-ב, גם במפקד, גם בט"ו בשבט.
(במיוחד בעיצומו של החורף)
חג שמח!
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה - למ"ס