31/05/2026
זכות עצומה להיות חלק בלתי נפרד מבנייתה המחודשת של ירושלים,
מוזמנים לקרוא את הכתבות שפורסמו לכבוד יום חגה של ירושלים.
https://www.haaretz.co.il/st/inter/Global/magazine/Haaretz/2026/05/Jerusalem/FlipBook.html =14
ynet.co.il/economy/jerusalemday/article/h1tzjbjkgl
14/05/2026
גאים להוביל את מהפכת התשתיות בבירה
ולחבר את ירושלים מכל הכיוונים.
יום ירושלים שמח!
12/05/2026
בטקס מרגש שנערך אמש בירושלים, נחנך שמו החדש של פארק האייל, בין הספרייה הלאומית, גבעת רם וקריית המוזיאונים.
הפארק שנקרא בעבר גן רופין ושודרג בשנים האחרונות על ידי חברת מוריה יחד עם חברת הרל״י, יישא מעתה את שמו של אייל חיימובסקי ז״ל — ירושלמי מבטן ומלידה, איש עשייה ואהבת העיר, שהקדיש שנים רבות מחייו לפיתוחה של ירושלים.
אייל, שכיהן במשך למעלה מעשור כמנכ״ל הרל״י, היה מהדמויות המזוהות ביותר עם תנופת הפיתוח של ירושלים בעשורים האחרונים. הוא פעל מתוך אמונה עמוקה בעיר ומתוך רצון להפוך אותה לטובה, מחוברת ונגישה יותר עבור תושביה.
עבור חברת מוריה, שלקחה חלק משמעותי בשדרוג הפארק יחד עם הרל״י, הבחירה דווקא במקום הזה לשאת את שמו של אייל נושאת משמעות מיוחדת. הפארק, המשתרע על פני עשרות דונמים בלב אחד האזורים המרכזיים בעיר, משלב מרחבים ירוקים, טיילות, שבילי אופניים, מתקני משחקים ופינות ישיבה, ומהווה חלק מהחזון הרחב לחיבור בין תרבות, טבע וקהילה בירושלים.
בשטח הפארק נמצאת גם האנדרטה לחללי מערכות ישראל בני ירושלים, המעניקה למקום כולו ממד נוסף של זיכרון, שורשיות והמשכיות.
קרדיט צילום; ארנון בוסאני
07/05/2026
חניון בייט
קבלו הצצה מבפנים😎
30/04/2026
בשורה לתושבי בנימין והסביבה: רמזור כיכר חיזמא יוצא לדרך!
לאחר שנים של עומסי תנועה כבדים, חברת מוריה החלה בעבודות להקמת הרמזור בצומת חיזמא. הפרויקט, שמקודם ביוזמת משרד התחבורה, צפוי לשנות את המציאות התחבורתית באזור, לשפר את זרימת התנועה ולהגביר את הבטיחות בנקודה שנחשבה במשך שנים לצוואר בקבוק מרכזי.
העבודות יימשכו מספר חודשים ויבוצעו בשלבים, כאשר חלקן יתקיימו בשעות הלילה כדי לצמצם ככל הניתן את ההפרעה לשגרת הנהגים.
גלעד בר-אדון, מנכ"ל חברת מוריה: "אנו מוציאים אל הפועל פתרון הנדסי ממוקד שיעניק מענה ישיר לעומסי התנועה. חברת מוריה מחויבת לביצוע איכותי ומהיר, כחלק מהתפיסה המשותפת שלנו עם משרד התחבורה להקמת תשתית תחבורתית מתקדמת, בטוחה ונגישה בכל רחבי המטרופולין"
29/04/2026
מנציחים את הגיבורים
השבוע נחנכה ב"גן הפיל" שבשכונת קרית מנחם אנדרטה מחודשת לזכרם של בני ובנות השכונה שנפלו במערכות ישראל ובפעולות האיבה.
חברת מוריה באמצעות החטיבה האורבנית הייתה גאה להוביל את הקמת הגלעד, משימה שבוצעה ברגישות שיא ובלוחות זמנים קצרים, מתוך מחויבות עמוקה למשפחות השכולות ולתושבי השכונה.
האנדרטה, פרי יצירתו של האמן חן וינקלר
ועל האבן נחרטו המילים:
״וזכרם אור לדורות ותקווה לעתיד"
הטקס המרגש נערך במעמד ראש העיר ירושלים, משה ליאון, מנכ"לית העירייה, חברי מועצת העיר, בני המשפחות השכולות, מנכ"ל חברת מוריה גלעד בר אדון, מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים, יו"ר דירקטוריון מינהל קהילתי גנים, נציגי המינהל הקהילתי, עובדי עירייה ותושבי השכונה.
קרדיט צילום; ארנון בוסאני
23/04/2026
פרסמנו לפני שבוע את סרטון היציקה,
עכשיו ניתן להגיד בגאווה שהמבצע הושלם בהצלחה!!
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, יחד עם עיריית ירושלים, ממשיכים לקדם תנופת פיתוח תחבורתית רחבת היקף בבירה, עם אבן דרך משמעותית בפרויקט מחלף בייט.
במבצע הנדסי מורכב שהתקיים לאורך הלילה, הוקם הגשר המרכזי במחלף באמצעות יציקת ענק של אלפי קוב בטון, תוך עבודה רציפה של עשרות צוותים, משאיות ומשאבות עד שעות הבוקר. מדובר במהלך משמעותי שמקדם את אחד מצירי התנועה החשובים בעיר.
את העבודות בשטח ביצעה חברת מוריה, שניהלה את המבצע ההנדסי.
עם השלמת המחלף, עם שני נתיבים לכל כיוון, שביל אופניים מוסדר ושילוב מלא עם נתיבי תחבורה ציבורית, צפוי לשדרג בצורה דרמטית את זרימת התנועה, ליצור חיבור ישיר ומהיר בין רחוב הרצוג לכבישים המרכזיים, ולהקל על עומסי התנועה בכניסה וביציאה מהעיר.
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים ממשיך לפעול לפיתוח תשתיות מתקדמות ולחיבור הבירה לכל חלקי הארץ. 🚌
21/04/2026
ממשיכים לבנות עצמאות בכל הכח.
חג שמח!
20/04/2026
יחד עם כל מדינת ישראל,
זוכרים, כואבים ומחבקים
את משפחות הנופלים
יהי זכרם ברוך.