14/02/2024
בהמשך לפוסט הקודם שהעלתי על פתיחת שבוע נגישות, היום עברתי יחד עם התלמידים סדנת נגישות "ככה זה מרגיש" שהתלמידים שלנו הפעילו בהנחיית המורות אפרת ורויטל. אני חייבת לציין שהייתה חוויה מיוחדת מאוד. התנסנו בבניית פאזל בעיניים עצומות, במישוש חפצים וזיהויים, בבנית מגדל כוסות עם יד אחת כשהיא עטופה בכפפה עבה, בתיאום עין יד -ציור בהסתכלות על מראה, בקליעת כדור תוך כדי מסיחים רבים ועוד...
הצלחנו לחוות טיפה ממה שעובר אדם ששונה מאיתנו.
למי שלא קרא את הפוסט הקודם.
https://www.facebook.com/share/p/SwyF4Wc84ZkkCu2D/?mibextid=oFDknk
13/02/2024
בהתרגשות גדולה ובשמחה חגגו היום כיתות א' , את סיום לימוד הקמץ- פתח והשווא.
הילדים שרו, שיחקו, פעלו וקיבלו הפתעות.
לסיום היום נהננו מהכיבוד עשיר, טעים ומשמח.
תודה לכל הצוות שבא לברך את החמודים : המנהלת הסגנית, מורות כיתה ב', המורה דבורה וגם המזכירות המקסימות שלנו שמחה ופאני 🤗🤗🤗
09/02/2024
השקדיות פורחות גם בכיתה א'
09/02/2024
בשיעור סיפורטרון בעקבות הספר "שלג במתנה" של גיבנר מריה הילדים יצרו פתיתי שלג.
09/02/2024
"כיתת אומן" בשיעור אמירים- התבוננות
07/02/2024
*כיתה ג'1 חגגה היום מסיבת פיצות משולשת*
🍕ראש חודש אדר א'
🍕סיום נושא המשולשים בגאומטריה
🍕מסיבת פרידה לשמואל גולן
07/02/2024
הרצאה מרתקת ופעילות לילדי כיתה א בשעור מדעים. אבא של בניימין היימן מנתח מח הגיע לספר לילדים על המח. ההבדל בין מח של אדם לבעלי חיים. גודל של המח. איזה מכשיר בודק את המח, ועוד ועוד. הילדים שאלו שאלות מענינות מאוד. תודה רבה לשרי על היוזמה המבורכת.
26/01/2024
מסיבת טו בשבט באולפן עולים
עם מורת האולפן סימה ובת השירות אורה.
הילדים למדו מילים שקשורות לעץ , דיני קדימה בברכות.
שיחקו בינגו
והכינו כדורי תמרים.🪴🌲
26/01/2024
לכבוד ראש השנה לאילנות🌳
כיתה ג2 בהדרכת המחנכת עדי איירו את הסיפור "העץ העצוב"
*ספר איורים כיתתי*🎨
הבנים השקיעו ועמלו והתוצאה מקסימה!
(שווה לדפדף עד הסוף).
תהנו!
*ט''ו בשבט שמח!*
מוזמנים לקרוא ולהתרשם מהאיורים בקישור הבא בתוכנת ענק של ספרים שאנו משתמשים בה בביה"ס.
העץ העצוב כיתה ג'2 דוגמא
24/01/2024
חדר בריחה לטו בשבט בקלאסרום🌴🌳🌲🪴
24/01/2024
תלמידי כיתות אני למדו מהי ריאה ירוקה ומה חשיבותה. בעקבות הלימוד, ולכבוד טוב בשבט, שתלו צמחי תבלין ריחניים