ד"ר ברקת שיף - Dr. Bareket Schiff לכבוד
לכבוד אחת הנאורות ביותר בעניין מריחואנה רפואית - כדי לע
16/06/2019
הכזרת מלחמה! עתירה ייצוגית בעניין הכרת הזכות לגידול!! כי זה לא "תקלות" אלא "רשלנות פלילית" ו"התעללות טוטאלית"! כל המטופלים מוזמנים ליצור קשר עם עו"ד
Yael Mendelovich Harush Adv
לשתף! לשתף! לשתף!
"יעל אני לא מסוגל להתמודד עם זה יותר"
אין יום שאני לא שומעת את המשפט הזה מאחד המטופלים הזכאים לקנאביס רפואי, איכות הקנאביס, חוסר ההתאמה של המרשם לצרכי המטופל, עובש, חומרי הדברה, כל כך הרבה תקלות באספקת הקנאביס הרפואי כאילו לא מדובר בתרופה, כאילו לא מדובר במוצר שהוכח מחקרית בכל העולם, כאילו לא מדובר בסטנדרט שמחייב את המדינה.
וגם אני לא מסוגלת להתמודד עם זה יותר
לכן, החלטנו להתמודד עם הנושא משפטית, אני והצוות שמקיף אותי עובדים בימים אלה על עתירה מנהלית קבוצתית שתאפשר, ברוח הצהרת רה"מ נתניהו, לאפשר לחולים הזכאים לקנאביס רפואי לגדל בביתם את הזן לו הם זקוקים מבלי להזדקק לצדדים שלישיים
אם גם אתם זכאים לקנאביס רפואי ומתוסכלים כמוני וכמו עשרות אחרים אתם מוזמנים ליצור עימי קשר ולבחון יחד את האפשרות לצרפכם כצד לעתירה
02/03/2019
משרד הבריאות דאג לספק להם מטופלים לאחר שהחריב את החווה של תיקון עולם
מסך עשן וחצאי אמיתות: המצגת הסודית של חברת הקנאביס של ברק למשקיעים בחו"ל ***
16/06/2017
חדש היום ביומן הגידול: כהוסבר בפוסט קודם, השנה אני ממש מרושש ללא כסף וללא אוכל ובטח ובטח ללא אפשרות לקנות (אפילו אם רציתי לקנות את החרא שמציעים לחולים טייק-איט-אור-ליב-איט (שהחולים יילכו להזדיין היחס מהמגדלים ומשרד הבריאות) שקושרים כל חולה לספק אחד בלבד כאילו החולה הוא הרכוש של המגדל/משרד-הבריאות/ממשלה ואנחנו כאן וקיימים בשביל לפרנס את המגדלים ואת מקורביהם!! שכל אחד מהגדלים המסחרים (כל אחד!) קנה את רשיון הגידול המסחרי של לגדל באופן מסחרי עם הרבה כסף ללא יוצא מן הכלל! ז"א לכסף מותר לגדל, אך לחולה עצמם לא(!!) - איזה עולם ביזאררו של סופרמן איפה שנכון הוא לא נכון, ולא נכון הוא נכון! משרד הבריאות ושותפיה (שמונה המגדלים המסחריים) בנו להם תשתית של עשיית כסף על גב החולים! נתנו את מריחואנה בחינם כשהצטרפתי ב2009 כדי לבנות תשתית...ואז התחיל לגבות כסף ביולי 2010....אך כל חולה שייך למגדל אחד בלבד כמו רכוש ואין תחרות בין המגדלים! בארץ ומדינת ישראל לא אוהבים תחרות בכל תעשייה שיש: דלק, חשמל, בנקים, תקשורת...כי אוהבים לקבוע את המחיר ואת (תת-)רמת האיכות של המוצר/שרות. ברגע שהפסיקו לתת מריחואנה רפואית לחולים בחינם, אני הפסקתי לקחת ורק נשארתי עם רשיון הגידול מאז! לא הייתי קונה בחיים את החרא-ו/או-רעל-מרוסס שדוחפים לחולים כאן! 40 גרם בכמות חודשית היא כמות מגוכחת כי אין דבר כזה כמות חודשים בארה"ב אלא כמות שמותר לך בכל עת(!!)...ואם בא לי לממש את זה כל יום לקנות ולצרוך כל יום (או כמה פעמים ביום) את כמות שמותר לי בכל עת, אז זה טוב לכלכלה(!!), אז מה אכפת לכם?! קפין, בוטנים, ואפילו מים הם יותר מסוכנים לבני אדם, אך מריחואנה לא! זה בלתי אפשרי למות מזה! מעולם לא היה מקרה אחד של מוות ממריחואנה! הרעלת מים הורגת יותר בני אדם כל שנה באופן המילולי!! חפשו בגוגל! זה עובדה!!) גידול בשוק חופשי של מריחואנה זה כסף לשוק החופשי עם מתחרים שמתחרים על איכות ומתחרים על מחיר שמפתחים גם כן תתי-תעשייות ומפתח את הכלכלה!! אך כאן בארץ לא! FOLLOW THE MONEY אם תרצו להבין למה הכל תקוע כאן כי משרד הבריאות ושותפיה רוצים לשלוט על הכסף מהתעשייה!! לא רוצים תעשייה חופשית עם שווקים חופשיים עם מתחרים ויזמים חדשים! כאן כל חולה שייך למגדל אחד בלבד כרכוש למגדל שמשלם את חלק מהרווחים למשרד הבריאות כדי לממן את המערכת המושחתת הרקובה הזאת! של מריחואנה בתת-רמה שמרוססת ו/או מלא כנימות מהמאפיה-מונופול-קרטל-של-שותפים-שקובעים-תת-רמה-של-איכות-ומנת-יתר-של-מחירים-עושקים-המאפיה-של-משרד-הבריאות-וכל-מי-שמקורב-אליו-ישירות-וגם-דרך-8-המגדלים-מסחריים-מערכת-רקובה-עד-היסוד-בה-מנוהל-ע"י-אנשים-שפלי-אדם-כפי-שכתוב-בספר-דניאל-4:17. לא היה (ואין) לי כסף לקנות תערובת אדמה מוקדם יותר השנה, ועכשיו זה כבר מאוחר מדי להתחיל לנבוט ולשתול בעציצים באדמה כי חם מדי בחוץ (הם לא ישרדו את החום וחבל לבזבז את הזרעים שלכם לזרוע עכשיו - אין טעם חוץ מגידול אינדורס ללא שמש ישירה עכשיו לנבטים אם בא לכם - רק אינדורס ישרדו ...אפילו לא בצד בחוץ כי חם מדי)...לכן מאפריל (שעדיין מאוחר אך אפשרי) עד מאי אני הנבטתי נבטים מזרעים ונאלצתי לזרוע ולהעביר את הנבטים עם צמחים, עצים, ועשבים אחרים - ז"א השנה הזאת אני נאלצתי לאלתר גידול ותנאי גידול מתוך עוני מוחלט ורעב קשה-ממושך וסל רב שטוחן אותי גם בימים האלה. בתמונה הזאת יש 4 שתילים של מריחואנה שנבטו באפריל/מארי...עכשיו הם גדלים יותר ומספיק גדולים בשביל לעשות מה שנקרא TOPPING. ועשיתי היום TOPPING = SUPER CROPPING גזימה בנקודת הפרח העליון/חיצוני-ביותר-אם-בצדדים כדי לגרום ולעודד צמיחה צדדית ובכלל לזרז את הגידול (ככה נראה לי מ23+ שנות נסיון גידול). זה עוזר למקסם את הקציר של כל צמח וגורם לצמח לעשות המון נקודות פריחה ופחות עלים לא-רצויים-סתמיים. אפשר לעשות את זה בכל הקצוות ואז כל פעם זה גורם לצמיחה לעצור שם (בצורה מסויימת אך עדיין גדל בצורה אחרת) ולהתפצל שם וגם כן כל הצמיחה מתחתיה צומחת יותר. זה אחד הטיפים הבסיסים ביותר שלמדתי לפני 23 שנה, אך זה אחד הטיפים הגדולים והטובים ביותר באמת....זא באמת עוזר למקסם את הנקודות הפריחה בכל הצמח. בקרוב גם אצלכם אם תרצו את זה מספיק כדי לעשות מעשים...ודרך אגב למשרד הבריאות וגלעד ארדן ולמשטרה ולכל השרים ולראש הממשלה (שמשרתים את עם הארץ ) ולכל הממשלה: אני בא אלייך לתבוע אתכם (קרי משרד הבריאות וראש הממשלה יהיו משיבים לעתירה שלי לבג"צ בע"ה בקרוב) לתבוע מכם בכח משפטי (כי זה זכות-אדם/אזרח ולא בקשה ל"סם מסוכן") את הכרת הזכות לגדל לעצמינו ו/או להגדיר מגדל תחליפי-CAREGIVER במקום החולה, ורק אחר כך אחרי שמותר לי להתחרות על האספקה לספק את עצמי אישית כחולה/מטופל עם מרשם (קרי זכות ולא בקשה), רק אחר כך יהיה לכם מותר לתת למגדלים המסחריים להתחרות בשוק חופשי כדי שאוכל לקנות גם במקביל לגידול אישי שלי גם לקנות במקביל כל זן מכל ספק שבא לי לקנות...בכמות שמותר לי בכל עת נתון כי כמות חודשית זה מגוכח (אפשר עוד אבא/אמא/מאסטר? MASTER?) בע"ה אני הולך לשבור את המערכת מושחתת הרקובה הזאת בשם כל עם ישראל כל בית ישראל וכל עם הארץ עם העתירה שלי לבג"ץ שצוות עו"דים תותחים בימים האלה מסיימים את הכנת העתירה בשבועות האלה כדי להגיש בשבועות הקרובות בע"ה...אתם חיים על זמן מושאל! לעם הארץ נמאס ועם הארץ דורש את הכרת זכות האדם/אזרח לשנו לגדל לעצמינו ולצרוך בדרך שנבחר בה (עישון, אידוי, אכילה, שתייה) כזכות ולא בקשה!....תאמינו לי אני עושה לכם טובה כי כל העם כולל אתכם רוצים וגם צריכים את זה...הנצחון שלי יהיה תקדים לספר משפטים בע"ה ויפתח את השערים כתקדים משפטי/חוקי/חוקתי שתכירו שמרשם מרופא שלי זה מרשם לגדל לעצמינו ולצרוך מה שטוב לעצמינו (כל עוד שלא פוגעים בזכויות של הזולת) - מרשם זה זכות ולא בקשה! בקליפורניה הרופא קובע שמותר לחולה עם מרשם לגדל עד 99 צמחים לשימוש אישי! כי יש מציאות לגידול: לא כל צמח ישרוד וכל צמח לוקח המון זמן להתפתח עד הסוף אם בכלל! ומה עם יש כנימות שיגיעו רק בסוף הפריחה כי זה המציאות מ23 שנות נסיון גידול (IN YOUR FACES, BI***ES גידלתי באופן לא חוקי לפני רשיון הגידול, ואמרתי לרופאים שבין אם תתנו לי רשיון גידול או לא אני הולך לגדל, אז כדאי לתת לי רשיון גידול ואסכים לעמוד בתנאיים, אחרת אני הולך לגדל מה שבא לי לגדל בלי לבקש אישור מכם - כי זה זכות ולא בקשה!...לכן בקליפורניה מותר עד 99 צמחים עם מרשם (קרי: זכות ולא בקשה) מרופא כי שם הרופא קובע עם המרשם שלו ולא מבקש אישור ממשרד הבריאות! כל רופא מוסמך (כולל משפחה) יכול לרשום מרשם לגידול/צריכה מריחואנה עד 99 צמחים גידול/שימוש אישי - זה עובדה, חפשו בגוגל ותתקשר לממשלת קליפורניה לבדוק! בקרוב גם אצלכם אם תרצו את זה מספיק ותפסיקו לדבר דיבורים זולים/ריקים-בישיבות-וועדות-אין-סופיות-שלכם-על-חשבון-גב-החולים! תפסיקו לשבת לדבר על זה להיות YENTA YENTA בלה בלה בלה בולשיטרס! DON'T BU****IT A BU****ITTER, AND DON'T BU****IT THE CHILD OF A BU****ITTER BECAUSE I HAVE SEEN EVERY TYPE OF BU****IT, AND MINISTRY OF HEALTH IS AND GILAD ERDAN AND ISRAELI POLICE ARE TALKING BU****IT FOR YEARS NONSTOP על זה אומרי כי דיבורים הם זולים TALK IS CHEAP. אפשר לעשות את הנגב ירוק באופן מילולי ממש ללא הגזמה(!!) אם תרצו את זה מספיק כדי לצאת מהארון הירוק ותפסיקו להיות צבועים שצורחים צביעות צורחת! 80% מהחברה מעשנת כולל שוטרים ועו"דים ושופטים זה עדיין לא חוקי?!! וככה ייצור המון עבודות בתעשייה ירוקה עם תתי תעשייות שמתפתחות מכך ונוביל את עולם ויפרח תיירות כאן ויהיה סוף של אמסטרדם במידה מסויימת כי אנחנו נוביל בע"ה!!..נמשוך עלייה גדולה מאוד של כל היהודים בעולם שירצו לעלות לגור כאן בארץ להביא את המוחות וכסף שלהם לכאן לארץ...אם נחכם אם נפסיק לחשוב על זה באמת לעומק...אין סיבה לא לעשות מריחואנה חוקית-מחדש-מאז-1937...שיקרו לנו ממשלות ואנשי ממשלה מאז 1937 באופן המילולי! הנה זה עכשיו מוכח רפואית שמריחואנה מרפא מסרטן והורג תאי סרטן בלי לגרום נזק לתאים בריאים מסביבם!! וזה בדיוק היפך של כימותרפיה שהורגת כל התאים כולל התאים הבריאים!! כאילו DUH!....תתעוררו כבר...FOLLOW THE MONEY...מי שולט בכסף עכשיו ושם תראו למה המערכת רקובה עד היסוד בה!! בין אם תרצו את זה או לא, אתם בסופו של דבר תכירו בזכות של העם לגדל לעצמינו! ואם לא תבינו בדרך הקלה, בע"ה אני בא להגיש את העתירה שלי בדרך הקשה לכם...בין אם חלק מכם לא תרצו, אנחנו עם הארץ קם עכשיו לדרוש את הכרת הזכויות האדם וזכויות האזרח שלנו! כי מרשם זה זכות ולא בקשה! אם תרצו את זה מספיק, אין זו אגדה! הללו-יה! אמן ואמן!
חדש היום ביומן הגידול: כהוסבר בפוסט קודם, השנה אני ממש מרושש ללא כסף וללא אוכל ובטח ובטח ללא אפשרות לקנות (אפילו אם רציתי לקנות את החרא שמציעים לחולים טייק-איט-אור-ליב-איט (שהחולים יילכו להזדיין היחס מהמגדלים ומשרד הבריאות) שקושרים כל חולה לספק אחד בלבד כאילו החולה הוא הרכוש של המגדל/משרד-הבריאות/ממשלה ואנחנו כאן וקיימים בשביל לפרנס את המגדלים ואת מקורביהם!! שכל אחד מהגדלים המסחרים (כל אחד!) קנה את רשיון הגידול המסחרי של לגדל באופן מסחרי עם הרבה כסף ללא יוצא מן הכלל! ז"א לכסף מותר לגדל, אך לחולה עצמם לא(!!) - איזה עולם ביזאררו של סופרמן איפה שנכון הוא לא נכון, ולא נכון הוא נכון! משרד הבריאות ושותפיה (שמונה המגדלים המסחריים) בנו להם תשתית של עשיית כסף על גב החולים! נתנו את מריחואנה בחינם כשהצטרפתי ב2009 כדי לבנות תשתית...ואז התחיל לגבות כסף ביולי 2010....אך כל חולה שייך למגדל אחד בלבד כמו רכוש ואין תחרות בין המגדלים! בארץ ומדינת ישראל לא אוהבים תחרות בכל תעשייה שיש: דלק, חשמל, בנקים, תקשורת...כי אוהבים לקבוע את המחיר ואת (תת-)רמת האיכות של המוצר/שרות. ברגע שהפסיקו לתת מריחואנה רפואית לחולים בחינם, אני הפסקתי לקחת ורק נשארתי עם רשיון הגידול מאז! לא הייתי קונה בחיים את החרא-ו/או-רעל-מרוסס שדוחפים לחולים כאן! 40 גרם בכמות חודשית היא כמות מגוכחת כי אין דבר כזה כמות חודשים בארה"ב אלא כמות שמותר לך בכל עת(!!)...ואם בא לי לממש את זה כל יום לקנות ולצרוך כל יום (או כמה פעמים ביום) את כמות שמותר לי בכל עת, אז זה טוב לכלכלה(!!), אז מה אכפת לכם?! קפין, בוטנים, ואפילו מים הם יותר מסוכנים לבני אדם, אך מריחואנה לא! זה בלתי אפשרי למות מזה! מעולם לא היה מקרה אחד של מוות ממריחואנה! הרעלת מים הורגת יותר בני אדם כל שנה באופן המילולי!! חפשו בגוגל! זה עובדה!!) גידול בשוק חופשי של מריחואנה זה כסף לשוק החופשי עם מתחרים שמתחרים על איכות ומתחרים על מחיר שמפתחים גם כן תתי-תעשייות ומפתח את הכלכלה!! אך כאן בארץ לא! FOLLOW THE MONEY אם תרצו להבין למה הכל תקוע כאן כי משרד הבריאות ושותפיה רוצים לשלוט על הכסף מהתעשייה!! לא רוצים תעשייה חופשית עם שווקים חופשיים עם מתחרים ויזמים חדשים! כאן כל חולה שייך למגדל אחד בלבד כרכוש למגדל שמשלם את חלק מהרווחים למשרד הבריאות כדי לממן את המערכת המושחתת הרקובה הזאת! של מריחואנה בתת-רמה שמרוססת ו/או מלא כנימות מהמאפיה-מונופול-קרטל-של-שותפים-שקובעים-תת-רמה-של-איכות-ומנת-יתר-של-מחירים-עושקים-המאפיה-של-משרד-הבריאות-וכל-מי-שמקורב-אליו-ישירות-וגם-דרך-8-המגדלים-מסחריים-מערכת-רקובה-עד-היסוד-בה-מנוהל-ע"י-אנשים-שפלי-אדם-כפי-שכתוב-בספר-דניאל-4:17. לא היה (ואין) לי כסף לקנות תערובת אדמה מוקדם יותר השנה, ועכשיו זה כבר מאוחר מדי להתחיל לנבוט ולשתול בעציצים באדמה כי חם מדי בחוץ (הם לא ישרדו את החום וחבל לבזבז את הזרעים שלכם לזרוע עכשיו - אין טעם חוץ מגידול אינדורס ללא שמש ישירה עכשיו לנבטים אם בא לכם - רק אינדורס ישרדו ...אפילו לא בצד בחוץ כי חם מדי)...לכן מאפריל (שעדיין מאוחר אך אפשרי) עד מאי אני הנבטתי נבטים מזרעים ונאלצתי לזרוע ולהעביר את הנבטים עם צמחים, עצים, ועשבים אחרים - ז"א השנה הזאת אני נאלצתי לאלתר גידול ותנאי גידול מתוך עוני מוחלט ורעב קשה-ממושך וסל רב שטוחן אותי גם בימים האלה. בתמונה הזאת יש 4 שתילים של מריחואנה שנבטו באפריל/מארי...עכשיו הם גדלים יותר ומספיק גדולים בשביל לעשות מה שנקרא TOPPING. ועשיתי היום TOPPING = SUPER CROPPING גזימה בנקודת הפרח העליון/חיצוני-ביותר-אם-בצדדים כדי לגרום ולעודד צמיחה צדדית ובכלל לזרז את הגידול (ככה נראה לי מ23+ שנות נסיון גידול). זה עוזר למקסם את הקציר של כל צמח וגורם לצמח לעשות המון נקודות פריחה ופחות עלים לא-רצויים-סתמיים. אפשר לעשות את זה בכל הקצוות ואז כל פעם זה גורם לצמיחה לעצור שם (בצורה מסויימת אך עדיין גדל בצורה אחרת) ולהתפצל שם וגם כן כל הצמיחה מתחתיה צומחת יותר. זה אחד הטיפים הבסיסים ביותר שלמדתי לפני 23 שנה, אך זה אחד הטיפים הגדולים והטובים ביותר באמת....זא באמת עוזר למקסם את הנקודות הפריחה בכל הצמח. בקרוב גם אצלכם אם תרצו את זה מספיק כדי לעשות מעשים...ודרך אגב למשרד הבריאות וגלעד ארדן ולמשטרה ולכל השרים ולראש הממשלה (שמשרתים את עם הארץ ) ולכל הממשלה: אני בא אלייך לתבוע אתכם (קרי משרד הבריאות וראש הממשלה יהיו משיבים לעתירה שלי לבג"צ בע"ה בקרוב) לתבוע מכם בכח משפטי (כי זה זכות-אדם/אזרח ולא בקשה ל"סם מסוכן") את הכרת הזכות לגדל לעצמינו ו/או להגדיר מגדל תחליפי-CAREGIVER במקום החולה, ורק אחר כך אחרי שמותר לי להתחרות על האספקה לספק את עצמי אישית כחולה/מטופל עם מרשם (קרי זכות ולא בקשה), רק אחר כך יהיה לכם מותר לתת למגדלים המסחריים להתחרות בשוק חופשי כדי שאוכל לקנות גם במקביל לגידול אישי שלי גם לקנות במקביל כל זן מכל ספק שבא לי לקנות...בכמות שמותר לי בכל עת נתון כי כמות חודשית זה מגוכח (אפשר עוד אבא/אמא/מאסטר? MASTER?) בע"ה אני הולך לשבור את המערכת מושחתת הרקובה הזאת בשם כל עם ישראל כל בית ישראל וכל עם הארץ עם העתירה שלי לבג"ץ שצוות עו"דים תותחים בימים האלה מסיימים את הכנת העתירה בשבועות האלה כדי להגיש בשבועות הקרובות בע"ה...אתם חיים על זמן מושאל! לעם הארץ נמאס ועם הארץ דורש את הכרת זכות האדם/אזרח לשנו לגדל לעצמינו ולצרוך בדרך שנבחר בה (עישון, אידוי, אכילה, שתייה) כזכות ולא בקשה!....תאמינו לי אני עושה לכם טובה כי כל העם כולל אתכם רוצים וגם צריכים את זה...הנצחון שלי יהיה תקדים לספר משפטים בע"ה ויפתח את השערים כתקדים משפטי/חוקי/חוקתי שתכירו שמרשם מרופא שלי זה מרשם לגדל לעצמינו ולצרוך מה שטוב לעצמינו (כל עוד שלא פוגעים בזכויות של הזולת) - מרשם זה זכות ולא בקשה! בקליפורניה הרופא קובע שמותר לחולה עם מרשם לגדל עד 99 צמחים לשימוש אישי! כי יש מציאות לגידול: לא כל צמח ישרוד וכל צמח לוקח המון זמן להתפתח עד הסוף אם בכלל! ומה עם יש כנימות שיגיעו רק בסוף הפריחה כי זה המציאות מ23 שנות נסיון גידול (IN YOUR FACES, BI***ES גידלתי באופן לא חוקי לפני רשיון הגידול, ואמרתי לרופאים שבין אם תתנו לי רשיון גידול או לא אני הולך לגדל, אז כדאי לתת לי רשיון גידול ואסכים לעמוד בתנאיים, אחרת אני הולך לגדל מה שבא לי לגדל בלי לבקש אישור מכם - כי זה זכות ולא בקשה!...לכן בקליפורניה מותר עד 99 צמחים עם מרשם (קרי: זכות ולא בקשה) מרופא כי שם הרופא קובע עם המרשם שלו ולא מבקש אישור ממשרד הבריאות! כל רופא מוסמך (כולל משפחה) יכול לרשום מרשם לגידול/צריכה מריחואנה עד 99 צמחים גידול/שימוש אישי - זה עובדה, חפשו בגוגל ותתקשר לממשלת קליפורניה לבדוק! בקרוב גם אצלכם אם תרצו את זה מספיק ותפסיקו לדבר דיבורים זולים/ריקים-בישיבות-וועדות-אין-סופיות-שלכם-על-חשבון-גב-החולים! תפסיקו לשבת לדבר על זה להיות YENTA YENTA בלה בלה בלה בולשיטרס! DON'T BU****IT A BU****ITTER, AND DON'T BU****IT THE CHILD OF A BU****ITTER BECAUSE I HAVE SEEN EVERY TYPE OF BU****IT, AND MINISTRY OF HEALTH IS AND GILAD ERDAN AND ISRAELI POLICE ARE TALKING BU****IT FOR YEARS NONSTOP על זה אומרי כי דיבורים הם זולים TALK IS CHEAP. אפשר לעשות את הנגב ירוק באופן מילולי ממש ללא הגזמה(!!) אם תרצו את זה מספיק כדי לצאת מהארון הירוק ותפסיקו להיות צבועים שצורחים צביעות צורחת! 80% מהחברה מעשנת כולל שוטרים ועו"דים ושופטים זה עדיין לא חוקי?!! וככה ייצור המון עבודות בתעשייה ירוקה עם תתי תעשייות שמתפתחות מכך ונוביל את עולם ויפרח תיירות כאן ויהיה סוף של אמסטרדם במידה מסויימת כי אנחנו נוביל בע"ה!!..נמשוך עלייה גדולה מאוד של כל היהודים בעולם שירצו לעלות לגור כאן בארץ להביא את המוחות וכסף שלהם לכאן לארץ...אם נחכם אם נפסיק לחשוב על זה באמת לעומק...אין סיבה לא לעשות מריחואנה חוקית-מחדש-מאז-1937...שיקרו לנו ממשלות ואנשי ממשלה מאז 1937 באופן המילולי! הנה זה עכשיו מוכח רפואית שמריחואנה מרפא מסרטן והורג תאי סרטן בלי לגרום נזק לתאים בריאים מסביבם!! וזה בדיוק היפך של כימותרפיה שהורגת כל התאים כולל התאים הבריאים!! כאילו DUH!....תתעוררו כבר...FOLLOW THE MONEY...מי שולט בכסף עכשיו ושם תראו למה המערכת רקובה עד היסוד בה!! בין אם תרצו את זה או לא, אתם בסופו של דבר תכירו בזכות של העם לגדל לעצמינו! ואם לא תבינו בדרך הקלה, בע"ה אני בא להגיש את העתירה שלי בדרך הקשה לכם...בין אם חלק מכם לא תרצו, אנחנו עם הארץ קם עכשיו לדרוש את הכרת הזכויות האדם וזכויות האזרח שלנו! כי מרשם זה זכות ולא בקשה! אם תרצו את זה מספיק, אין זו אגדה! הללו-יה! אמן ואמן!
אברהם ברדוגו
Yaniv Yam Peretz
Doron Blazer
Dana Bar-on
Matan Vanunu
גיא לרר
לשכת גיוס משטרת ישראל
Israel Police - משטרת ישראל
משטרת ישראל- מחוז ירושלים!
משטרת לואי דה - פינס
משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור
משרד החינוך
משרד האוצר
משרד הכלכלה והתעשייה
משרד הביטחון
משרד התיירות בישראל
משרד המדע והטכנולוגיה
משרד הבריאות
קורס צוערים - משרד החוץ
משרד החוץ
ראש ממשלת ישראל
Benjamin Netanyahu - בנימין נתניהו
נפתלי בנט
Naftali Bennett
איילת שקד
Avigdor Liberman - אביגדור ליברמן
משה כחלון
כולנו - בראשות משה כחלון
כל-זכות - אתר הזכויות של כולנו
משה פייגלין
Bareket Schiff-Keren
Ameer Marjieh
Avraham Weinberg
Netta Simply
גלעד ארדן | Gilad Erdan
Yair Lapid - יאיר לפיד
04/08/2016
חדש היום ביומן הגידול: מצ"ב תמונה של ייחור מתוך שלושה שיש לי כרגע. כזכור לחלקכם, היה לי משבר עם זרעים בסוף חורף לקראת תחילת האביב. תודה לאל באמת ממש שמצאתי בצד זרעים טריים דווקא מהקיץ שעבר 2015 ששמתי בצד רק כמה זרעים שהיו בגלל איזה זכר שהיה בגינה שלא שמתי לב עד מאוחר בעונה - ז"א הזרעים היו "תאונה" ולא מתוכננים, אך תודה לאל לעולמי עולמים ולנצח נצחים - אדניי אני אוהב אותך, תשתבח שמך לבדך!! עם הזרעים האלה הנבטתי כ30 נבטים מהזרעים כמעט 100% הצלחה בהנבטה, בחרתי את הטובים (הסאטיבה) ביותר ושתלתי כ15 ונשאר עכשיו 8 נקבות ושניים זכרים...השאר של הזכרים הרגתי. מפני שאין לי מספיק זרעים לעשות ניסויים עם זרעים השנה הזאת, אני שומר את הכ18 זרעים האחרונים שיש לי בצד עד ספטמבר בע"ה, ובימים האלה אני עושה ניסויים עם ייחורים שלא עשיתי כבר שנים בגלל שפע של זרעים כל שנה. זה מאוד פשוט לעשות ייחורים: תקחו צמיחה חדשה עדינה ירוקה ושכזה ירוק וטרי ולחתוך מתחתית הצמחים קרוב לשורשים כמה שיותר (באמת, זה משפיע כי הורמונים קרוב לשורש בתחתית הצמחים שלכם!!). מיד תשימו בפה או במים כדי שאוויר לא ייכנס לחתיכות....שימו אז מיד בעציצים קטנים שהכנתם מראש עם אדמה טרייה (תערובת אדמה טובה שקונים מהמשלתות בזול) ואדמה כבר רטובה ודחוסה כדי להחזיק את הייחור כמה שיותר. אז לחתוך את הייחור ושימו באדמה הרטובה ודחוסה וחזקה (אך רכה!!) ולחזק את הייחור באדמה. אז לכסות בחצי בקבוק עם כמה חורים למעלה כדי לתת אוויר אך שישמר מצב של לחות בפנים (כי עדיין אין לייחור הזה שורשים, אז צריך קצת לספוג מהאויר הלח!)....אז 24 שעות תחת האור הפלורסנט לכשבועיים או שלושה ויותר לפעמיים....כל 12 שעות לפתוח את הבקבוק ולהשפריץ קצת מים עם כלי משפריץ ואז להחזיר את הכיסוי של חצי הבקבוק....דרך אגב, עוד לקח שהתגבש לי השנה בגלל ניסויים בשנה הזאת ובשענה שעברה (ובעצם באמת ניסויים כבר 21+ שנים שנות גידול) אם אתם חותכים את הקצוות של הצמחים שלכם במשך הקיץ כדי לעשות TOPPING - SUPER CROPPING, אז באמת כדאי לא לחתוך יותר את הצמחים שלכם אחרי ה01 של החודש יולי....זה נראה לי המועד האחרון שמאפשר פיתוח אופטימלי של הפרחים....אחרת הענפים והפרחים הם קטנים יותר, ויש פחות פרחים בסוף העונה. אז תלמדו מהניסיון ומהניסיונות וניסויים שלי בשני העשורים האחרונים.
ככה התחילה לגליזציה-בפועל-עם-כל-מרשם-מרופא-מוסמך בקליפורניה ב1996. פשוט האזרחים ביקשות מרשמים למריחואנה, והרופאים רשמו, וככה מרדו במערכת מטופלים ורופאים כדי לאפשר לגליזציה בפועל בגלל מרד אזרחי בחוקים ברברים ואכזרים שרודפים אנשים בגלל טיפול רפואי עצמי טבעי ואורגני.
בקרוב גם אצלכם אם תרצו את זה מספיק כי אין זו אגדה! לגליזציה-מחדש-מאז-1937 עכשיו ומיד אנחנו אזרחי המדינה ועם הארץ דורשים!!
RISE UP BROTHERS AND SISTERS! DEMAND THE RECOGNITION OF YOUR HUMAN RIGHTS TO PUT IN YOUR BODY WHATEVER YOU WANT AS LONG AS YOU ARE NOT HURTING ANYBODY ELSE!
חדש היום ביומן הגידול: מצ"ב תמונה של ייחור מתוך שלושה שיש לי כרגע. כזכור לחלקכם, היה לי משבר עם זרעים בסוף חורף לקראת תחילת האביב. תודה לאל באמת ממש שמצאתי בצד זרעים טריים דווקא מהקיץ שעבר 2015 ששמתי בצד רק כמה זרעים שהיו בגלל איזה זכר שהיה בגינה שלא שמתי לב עד מאוחר בעונה - ז"א הזרעים היו "תאונה" ולא מתוכננים, אך תודה לאל לעולמי עולמים ולנצח נצחים - אדניי אני אוהב אותך, תשתבח שמך לבדך!! עם הזרעים האלה הנבטתי כ30 נבטים מהזרעים כמעט 100% הצלחה בהנבטה, בחרתי את הטובים (הסאטיבה) ביותר ושתלתי כ15 ונשאר עכשיו 8 נקבות ושניים זכרים...השאר של הזכרים הרגתי. מפני שאין לי מספיק זרעים לעשות ניסויים עם זרעים השנה הזאת, אני שומר את הכ18 זרעים האחרונים שיש לי בצד עד ספטמבר בע"ה, ובימים האלה אני עושה ניסויים עם ייחורים שלא עשיתי כבר שנים בגלל שפע של זרעים כל שנה. זה מאוד פשוט לעשות ייחורים: תקחו צמיחה חדשה עדינה ירוקה ושכזה ירוק וטרי ולחתוך מתחתית הצמחים קרוב לשורשים כמה שיותר (באמת, זה משפיע כי הורמונים קרוב לשורש בתחתית הצמחים שלכם!!). מיד תשימו בפה או במים כדי שאוויר לא ייכנס לחתיכות....שימו אז מיד בעציצים קטנים שהכנתם מראש עם אדמה טרייה (תערובת אדמה טובה שקונים מהמשלתות בזול) ואדמה כבר רטובה ודחוסה כדי להחזיק את הייחור כמה שיותר. אז לחתוך את הייחור ושימו באדמה הרטובה ודחוסה וחזקה (אך רכה!!) ולחזק את הייחור באדמה. אז לכסות בחצי בקבוק עם כמה חורים למעלה כדי לתת אוויר אך שישמר מצב של לחות בפנים (כי עדיין אין לייחור הזה שורשים, אז צריך קצת לספוג מהאויר הלח!)....אז 24 שעות תחת האור הפלורסנט לכשבועיים או שלושה ויותר לפעמיים....כל 12 שעות לפתוח את הבקבוק ולהשפריץ קצת מים עם כלי משפריץ ואז להחזיר את הכיסוי של חצי הבקבוק....דרך אגב, עוד לקח שהתגבש לי השנה בגלל ניסויים בשנה הזאת ובשענה שעברה (ובעצם באמת ניסויים כבר 21+ שנים שנות גידול) אם אתם חותכים את הקצוות של הצמחים שלכם במשך הקיץ כדי לעשות TOPPING - SUPER CROPPING, אז באמת כדאי לא לחתוך יותר את הצמחים שלכם אחרי ה01 של החודש יולי....זה נראה לי המועד האחרון שמאפשר פיתוח אופטימלי של הפרחים....אחרת הענפים והפרחים הם קטנים יותר, ויש פחות פרחים בסוף העונה. אז תלמדו מהניסיון ומהניסיונות וניסויים שלי בשני העשורים האחרונים.
ככה התחילה לגליזציה-בפועל-עם-כל-מרשם-מרופא-מוסמך בקליפורניה ב1996. פשוט האזרחים ביקשות מרשמים למריחואנה, והרופאים רשמו, וככה מרדו במערכת מטופלים ורופאים כדי לאפשר לגליזציה בפועל בגלל מרד אזרחי בחוקים ברברים ואכזרים שרודפים אנשים בגלל טיפול רפואי עצמי טבעי ואורגני.
בקרוב גם אצלכם אם תרצו את זה מספיק כי אין זו אגדה! לגליזציה-מחדש-מאז-1937 עכשיו ומיד אנחנו אזרחי המדינה ועם הארץ דורשים!!
RISE UP BROTHERS AND SISTERS! DEMAND THE RECOGNITION OF YOUR HUMAN RIGHTS TO PUT IN YOUR BODY WHATEVER YOU WANT AS LONG AS YOU ARE NOT HURTING ANYBODY ELSE!
WOW - איזה כיף להיות 'היי' ממש מהסופר סילבר הייז! אפילו פרחים קטנים שטחונים ולעשן ראש אחד מזה בבונג' זה ממש מטיס אותי! גבוה, בהיי! :) אוי יוי יוי, איזה תענוג יהיה בע"ה לקראת סוף יוני זה המטרה פרחים ראשונים מאז יאנואר. 10 צמחים זה לא מספיק, ומ20 שנה נסיון לגדל, צריך לפחות 21 = 7 כפול 3. זה ממאפשר כמה צמחים בשלב של נביטה, צמיחה, ופריחה בכל עת, ומאפשר לך גם לחיות מהצמח החי במקרה הצורך, פרח קטן פה ושם, תודה ושבח לאל, ברוך אתה ה' אלהינו מלך העולם, עושה שמיים וארץ, בורא פרי הגפן, הנותן לנו את המריחואנה שלך האנטי-סרטנית וטבעית בפרק הראשון של הספר הראשון שלך תורתך, בראשית 1:29 לפני כל קידוש שבת כל שבוע - כדי שלא נשכח ולא נוכל להתעלם מזה כל שבוע כי מריחואנה היא כה כל כך חשובה לנו ולבריאותינו הפיזית וגם הנפשית לכל אחת ואחד מגיע כזכות ומתנה מאלהים! ברוך אתה ה' אלהינו מלך העולם, אנחנו מודים לך על המתנה כזכות לנו מתורתך בפרק הראשון של ספר הראשון! הללו-יה אמן ואמן ואמן ואמן ואמן ואמן ואמן!
https://www.facebook.com/IsraelMJReferendum/posts/280355868723989
Click here to claim your Sponsored Listing.
Location
Contact the business
Website
Address
Tel Aviv
