תושבי העיר בראשות סיגל ויצמן

תושבי העיר בראשות סיגל ויצמן

Share

רשימת תושבי העיר בראשות חברת המועצה היוצאת, סיגל ויצמן, רצה למועצת העיר בבחירות אוקטובר 2023

01/09/2024

נרצחו באכזריות, אחרי שממשלה הפקירה אותם!!!
איפה הערכים שגדלנו עליהם שלא פקרים חייל או אזרח בשטח ?! חייבים להחזיר את מי שנשאר עכשיו בעסקה לפני שיהיה מאוחר.
כולנו עם לב שבור, היה אפשר להציל אותם והכל במשמרת שלך Benjamin Netanyahu - בנימין נתניהו

28/08/2024

אחד הדברים הכי הזויים שראיתי ?
על פי ההניה המתוארת כאן של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים ילדים שמלאו להם 18 במהלך שנת הלימודים בי"ב ( ילידי ינואר עד יוני) חייבים להעלות אישור לימודים מבית הספר, אחרת לא יקבלו הנחה של 50%.
מה זה הדבר ההזוי הזה להתחיל להריץ את ההורים ?
מדוע לא לתת לכולם הנחה גורפת עד ה30.6 גם אם מלאו להם 18 וכמה חודשים ?
99% מבני ה18 לומדים בתיכון.
Miri Regev מירי רגב לטיפולך !

ועד ההורים המרכזי - תל אביב-יפו
הנהגת ההורים הארצית מצפים שגם אתם תתערבו

אישור צווי הארנונה לשנים 2025/2024 06/07/2024

העלאת הארנונה בתל אביב יפו

בשבועות האחרונים פנו אליי תושבים רבים בנושא העלאת הארנונה, התיסכול והאכזבה מהקואליציה שנבחרה ברורים, התחושה שעבדו עלינו בעיניים והסתירו את כל המידע הזה לפני הבחירות הפכה לעובדה.
בטרם אחווה את דעתי, קראתי את הודעת העירייה לתושבים הנמצאת באתר העירייה וכן את ההודעה לתושבים המופיע בחשבון הארנונה אשר הגיע אליי בימים אלו.
אלו התובנות שלי ואני ממליץ לכל חברי הקואליציה בעירייה לקרוא אותן, הפכתם להיות חותמת הגומי של ראש העיר, אתם לא חושבים על השלכות ולא מנסים לחשוב באופן עצמאי למרות שהתושבים בחרו בכם לשם כך.
מבחינתכם המידע שמסופק לכם על ידי ראש העירייה וצוותו הוא האמת היחידה וכך אתם מאמינים שהדרך היחידה לממן את בניית המטרו היא אך ורק בהעלאת המיסים.

עיריית תל אביב יפו בוחרת לפעול בתחבולות ומסתירה את צעדיה מידי הציבור.
בעירייה ואצל הרשימות המובילות את הקואליציה תא1 ומרצ ידעו היטב על הכוונות להטיל את הגזרות עוד טרם הבחירות, אך הן בחרו שלא לחשוף את המידע לציבור לבל הדבר יפגע בסיכוייהן להיבחר שוב.
בהודעת העירייה באתר האינטרנט שלה מהתאריך 4.6.24 (עודכן ב17.6.24) ראה קישור
https://www.tel-aviv.gov.il/Pages/MainItemPage.aspx?WebID=3af57d92-807c-43c5-8d5f-6fd455eb2776&ListID=81e17809-311d-4bba-9bf1-2363bb9debcd&ItemID=2375

מציינת העירייה כי " תעריף הארנונה לדירות בעיר נותר בין הנמוכים בקרב הרשויות בישראל ובהתאם למחויב בחוק " במטרה להמתיק את הגזרות הבאות עלינו לרעה.
בעירייה שוכחים לציין שבתמורה לארנונה נמוכה התושבים משלמים מחיר כבד מאוד.
מזה למעלה מ20 שנה ובהובלת ראש העיר רון חולדאי, בעירייה דוחקים להקמת מגדלי משרדים על כל פיסת קרקע אפשרית המטרה להגדיל את ההכנסות מהארנונה לעסקים.
מגדלי ענק של בתי מלון השתלטו לנו על הטיילת, כך גם יהיה ברובע שדה דב כאשר לאורך הים יבנו מגדלי בתי מלון.
ההכנסות מהארנונה של העסקים מאפשרת הפחתה בארנונה למגורים הפרטיים וטוב כך. אך לכך יש מחיר, תל אביב יפו הפכה לפקק תנועה אחד גדול מבוקר עד ערב הנגרם על ידי עובדי אותם מגדלים המגיעים ברכבם לעבודה.
נוכחות המשרדים הקפיצה את מחירי המסעדות וחנויות המזון וללא ספק גם את מחירי הדירות והשכירות בשל הביקוש לדיור של עובדי מגדלי המשרדים.
מר רון חולדאי אולי הצליח לשמור על מחיר נמוך יחסית של הארנונה כאשר במקביל פעולותיו במהלך שני העשורים האחרונים גרמו לעליה חדה ביוקר המחיה בעיר, אין לו על מה להתגאות.

עוד טוענת העירייה באותה פניה לציבור כי בשינויים המוצעים לשנת 2024 –

• העלאת תעריפי בניינים המשמשים למגורים – "יצירת טבלת תעריפים מעודכנת אשר תמתן את הפערים לפי שנת בנייה ותצמצם את הפערים בין התעריפים של סוגי הבניינים השונים באותו אזור מס.
לפי שיטת החישוב כיום לגיל הבניין יש השפעה משמעותית על תעריף הארנונה למגורים- התעריף הקבוע לנכס ששנת הבניה שלו מאוחרת יותר גבוה מהתעריף לנכס ששנת הבניה שלו מוקדמת יותר באותו אזור מס באופן לא מידתי ולא אחיד דבר היוצר פערים משמעותיים".
הטענה הזאת חושפת שקר מאוד גדול של עיריית תל אביב יפו, מזה למעלה מעשור אני מנהל מאבק למען ארנונה שיוויונית בעיר. חשפתי בפני הציבור את מדד סוג הבניין וטענתי כי כל עירייה רשאית לפרש מדד זה לפי הבנתה. ציינתי כי עיריית תל אביב יפו בחרה לפרש את מדד סוג הבניין כהתבססות על גיל הבניין, מדובר בבחירת מדד מאוד לא שוויוני ולא מוצדק, לא אפרט כאן את כלל הסיבות אותן ציינתי בעבר.
במהלך העשור בוצעו מספר פניות אל העירייה, אם על ידי עיתונאים ואם ישירות על ידי, התשובה של העירייה הייתה: אין לעירייה את היכולת לשנות את המדד הזה, הוא חלק מחוק הארנונה ובהחלטה מממשלתית.
פעם אחר פעם ציינתי שהמדינה רק קבעה שיהיה מדד סוג בניין, אך כל עיר רשאית לפרש אותו כרצונה.
והנה פלא, פלאים, העירייה מודה כי מדובר במדד לא שיוויני ופועלת לתקן אותו, מבחינתי זהו ניצחון גדול וגם אישור כי לאורך כל השנים העירייה שיקרה, השינוי כן תלוי בה!
אך מעבר הכוונה כביכול לתקן את העוול של מדד גיל הבניין, בפועל אי השיוויון ממשיך להתקיים. בחשבון הארנונה אשר קיבלתי ממש בימים אלו אני מגללה שסוג הבניין לפי שנת הבניה עדיין קיים ואין אפשרות להבין מה השינוי אשר העירייה ביצעה.
העירייה גם נמנעה מלספק לאזרחים אינדקס אשר יסביר לאיזו שנת בנייה מתייחס כל אחד מהמדדים, היא גם בחרה שלא לספק לתושבים טבלה השוואתית שתאפשר להם לראות מצב קודם לעומת מצב חדש.
העירייה בוחרת לפעול בעמימות ובחוסר שקיפות במטרה למנוע מאיתנו התושבים להבין איזה עוול באמת נגרם לנו.

עוד טוענת העירייה בפניה לתושבי כי:

"העלאת התעריפים מתרחשת, בעקבות הוראות צו רכבת תחתית הקובע כי על הרשויות המקומיות להשתתף, באופן חריג ויוצא דופן, בעלויות הקמת המטרו.

המשמעות עבור עיריית תל אביב-יפו היא כי עליה להעביר למדינה כ-110 מיליון ש"ח מדי שנה, למשך 17 שנים, לטובת מימון רכבת תחתית (מטרו). תוצאות הסדרים כספיים אלו הן מעמסה כבדה על תקציב העירייה ועל כן, העלאת תעריפי הארנונה מתרחשת על מנת למנוע פגיעה ביכולת העירייה לקדם ולממש יוזמות פיתוח עירוניות שונות ואף פגיעה בתקציב הרגיל. "

מדינת ישראל קבעה כי על העירייה להעביר למדינה מידי שנה 110 מיליון ₪ , אך העירייה היא זו שהחליטה שהיא רוצה להשיג סכומים אלו דרך כספי המיסים המקומיים, יש לה את החופש להחליט שהיא מממנת זאת גם מכספי הרזרבות שלה אך היא בחרה להכביד על התושבים.
עיריית תל אביב יפו היא העיר עם התקציב השנתי הכי גדול בישראל, כ6 מיליארד ₪ בשנה, האם באמת היה נחוץ להטיל גזרות קשות אלו על הציבור דווקא בעת הזאת ?
מדוע תושבי העיר צריכים לשאת בעלויות של קווי המטרו ולא למשל מגדלי המשרדים המטורפים או הקניונים אליהם יגיעו לקוחות וקונים מידי יום בעזרת המטרו שיבנה ?

העירייה בחרה לקזז את הנחת הגמלאים בחצי, מ25% ל12.5% כדי לממן את המטרו הזה, האם זה הוגן או צודק ? האם זה הגיוני שגמלאים גילו בחשבון הארנונה כי הנחתם קוצצה בחצי מבלי בכלל שקיבלו על כך הודעה מוקדמת ?
האם זה הוגן כי תושבים אשר סביר להניח שאחוז גדול מהם לא יזכה לנסוע במטרו מפאת הגיל או חמור מזה, יצטרכו לממן את עלויות בניית המטרו ?

גבי שמעיה
פעיל חברתי ומתמודד לשעבר ברשימת תושבי העיר בראשות סיגל ויצמן

אישור צווי הארנונה לשנים 2025/2024

עצומה - בטלו את הגזרות על תו ואזורי החניה לתושבי תל אביב יפו 07/06/2024

חותמות וחותמים יקרים שבת שלום,
תודה על תמיכתכם במאבק, הוא הניב תוצאות, העירייה לא נשארה אדישה ונאלצה להגיב. התגובה חשפה כוונות חמורות ממה שחשבנו. בכוונת העירייה להגביל את מספר התווים ל2 בלבד לכתובת (השני בתשלום של 500 ש"ח) ולהקטין את שטח אזורי החניה בחצי כך שיקטן השטח בו תוכלו לחנות בחינם גם אם יש לכם תו חניה ויגדל השטח בו תצטרכו לחנות בתשלום במחיר שינוע בין 8.4 לשעה ו 10.5 ש"ח לשעה.
אין לנו כוונה לעצור והפעם אנו דורשים מהעירייה להקפיא את כל המהלכים האלו לקדנציה הקרובה עד שיסציימו עבודות הרכבת הקלה, התמ"אות ובניית המגדלים, עד שהעיר תהיה מסוגלת לספק לתושבים תחבורה ציבורית הולמת שתשמש תחליף לרכב הפרטי.
אנו מזמינים אתכם לחתום על העצומה החדשה שפתחנו, עצומת המשך, תודה על תמיכתכם !
אנא שתפו
https://www.atzuma.co.il/parkingticket2
לקריאת תגובת העירייה, כנסו לקישור בתגובה הראשונה
שבת שלום

עצומה - בטלו את הגזרות על תו ואזורי החניה לתושבי תל אביב יפו מר רון חולדאי ראש עיריית תל אביב יפו הגברת מיטל להבי סגנית ראש העיר האחראית על התחבורה בטלו את הדרישה שלכם לתשלום אגרה שנתית של 500 שח לתושבי תל אביב יפו עבור תו חניה ל....

עצומה - בטלו את האגרה על תו החניה לתושבי תל אביב יפו 04/06/2024

תושבי תל אביב יפו ? בעלי רכב ?
העצומה הזאת נוגעת לכם, מוזמנים לחתום ולעצור את עושק התושבים.
שלא ישלו אתכם, האגרה על תו החניה היא יוזמה של עיריית תל אביב יפו ולא הנחתה ממשלתית.

עצומה - בטלו את האגרה על תו החניה לתושבי תל אביב יפו מר רון חולדאי ראש עיריית תל אביב יפו הגברת מיטל להבי סגנית ראש העיר האחראית על התחבורה   בטלו את הדרישה שלכם לתשלום אגרה שנתית של 500 שח לתושבי תל אביב יפו, עבור כל תו ח....

20/04/2024

זה סופי, לצערי הערעור של תושבי העיר בראשות סיגל ויצמן לא התקבל ולא תהיה לנו נציגות במועצת העיר תל אביב יפו.
את ההחלטה להצטרף למירוץ למועצת העיר לקחתי זמן קצר לפני המועד המקורי של הבחירות אשר היו אמורות להתקיים בסוף אוקטובר 2023.
לא היתה לי כוונה לרוץ הפעם אך לא יכולתי שלא להיסחף עם האנרגיות של סיגל ויצמן sigal weitzman - חברת מועצה עיריית תל אביב-יפו לשעבר, בולדוזר אמיתי אשר במהלך הקדנציה האחרונה עבדה בהתנדבות למען הציבור הרבה יותר מרבים מסגני ראש העיר בשכר.
זו היתה תקופה מטלטלת, בלי תקציב, בלי מפלגה מאחורינו, מלחמה, התנדבות למען המפונים והחיילים ופעמיים דחיה של מועד הבחירות.
בסקרים לא הוזכרנו בכלל, נציג רשימה מתחרה אף אזר אומץ וביקש ממני ערב הבחירות לפרוש בטענה שאנו לוקחים לו קולות, אך לא הרמנו ידיים, נאבקנו על כל בוחר ועל כל תרומה אפשרית.
הפתענו רבים אך לא את עצמנו, ידענו שיש לנו את היכולת, היינו במרחק 19 קולות מקבלת המנדט ובהמשך אף חסרו לנו 15 קולות. השגנו כמעט 5,000 קולות !
הגענו עם מעל עשור של עשייה ציבורית למען התושבים בעיר, נלחמנו כדי להמשיך לשרת את הציבור, קיבלנו תמיכה מדהימה, אך זה לא הספיק.
אין ספק שכחברי מועצה היה לנו קל יותר להמשיך במאבקים למען התושבים, אך אנו לא נרים ידיים ונמשיך לפעול למען הציבור גם מבחוץ.

זכינו לחוות דברים מדהימים וחיוביים ביחד עם התושבים, לצערנו נחשפנו גם לצדדים הדוחים של הפוליטיקה. לא הופתענו כאשר מפלגת כולנו העיר של אמיר בדראן أمير بدران התנגדה לערעור שלנו על תוצאות הבחירות, היה להם אינטרס ישיר, אם אנו היינו מקבלים מנדט, הם היו מאבדים את המנדט השלישי שלהם.
כן הופתענו לגלות שהרשימה היחידה מעבר לכולנו העיר אשר בחרה להתנגד לערעור שלנו, הגישה כתב התנגדות בן 50 עמודים ואף שלחה עורך דין בשמה, היתה מרצ תל אביב-יפו . 3 מחברי רשימת תושבי העיר הם חברי מרצ אשר במשך למעלה מ6 שנים פעלו על מנת להגן על שמה של מרצ תל אביב . רשימת מרצ תל אביב לא היתה מאויימת בשום אופן במידה ותושבי העיר היו מקבלים את המנדט. למרות זאת, סיעת מרצ תל אביב בחרה להשתמש בכספי הציבור במטרה למנוע מרשימה ליברלית להכנס למועצת העיר.
למה ? תשאלו את יו"ר מרצ תל אביב מיטל להבי.
כן, זו גם אותה רשימה אשר הבטיחה שלא תשב עם סיעות משיחיות אנטי ליברליות והייתה הראשונה לתמוך במינויו של חיים גורן לתפקיד סגן ראש עיר בתל אביב. אין לי משהו אישי נגד חיים, הוא בחור מאוד נחמד וערכי, אך כאשר אתה יודע שמפלגתו, מאמינים, זכתה לתמיכתו של סמוטריץ', זהו מבחינתינו סדין אדום, אך ככול הנראה לא מבחינת מרצ תל אביב וסיעתה.

תודה לכל תושבי ותושבות תל אביב יפו אשר נתנו לנו את קולם, תודה לכל המתנדבות המתנדבים, הייתם מדהימים, תודה לחברי רשימת תושבי העיר ותודה לכל הרשימות המתחרות אשר ידעו לפרגן לנו, זה היה מחמם את הלב.
שבת שלום וחג שמח לכולם !

26/02/2024
25/02/2024

אתמול קיימנו עוד כנס מוצלח של רשימת תושבי העיר" "דף" בכנס, כמו ברשימה עצמה, השתתפו תושבים מכל חלקי העיר. היו בו נשים גברים, להט"בים, פעילי המחאה להגנת הדמוקרטיה, נוער, צעירים ובני הגיל השלישי.

ב 5 וחצי השנים האחרונות, כחברת מועצה, השקעתי את הזמן, הלב והנשמה לקידום עשייה למען תושבי ותושבות תל אביב-יפו במועצת העיר.

הפעם אני רצה בראש רשימה עצמאית, שוויונית ואיכותית, המתחייבת לייצג את כלל תושבי העיר ולדאוג לאינטרסים שלהם.

תנו לנו את הכוח להמשיך לפעול עבורכם!
הצביעו "דף"

Gabi Shemaya גבי שמעיה جابي شمعيا
Sharona Elimelech
Itamar Hauser
תושבי העיר בראשות סיגל ויצמן

Photos from ‎תושבי העיר בראשות סיגל ויצמן‎'s post 22/02/2024

מצע תושבי העיר בראשות סיגל ויצמן

Want your business to be the top-listed Government Service in Tel Aviv?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Location

Telephone

Website

Address


Tel Aviv