20/03/2024
תושבות ותושבים יקרים,
אני גאה לספר שסיעת מרצ, חוזה חדש והירוק במרכז בראשותי חתמה היום על הסכם קואליציוני עם ראש העיר רון חולדאי. ההסכם שלנו מבטיח שתל אביב-יפו תישאר מעוז הליברליות, מגדלור של ערכי החופש והשוויון בישראל. ישראל במשבר, ואנחנו באנו להיכנס מתחת לאלונקה למען עתיד המדינה והעיר שלנו - בעשייה ולא בדיבורים.
32,000 תושבות ותושבים נתנו לנו את אמונם בבחירות. הבטחנו להם שנהיה הצוואר שמנווט את הראש של העירייה לכיוון ליברלי - והיום אנחנו מתחילים לקיים את ההבטחה הזאת. אנחנו הראשונים לחתום על הסכם קואליציוני ונהיה השותפים הבכירים לראש העירייה בביסוס תפיסת העולם התל אביבית-יפואית, הליברלית והשוויונית. אנחנו נהיה במרכז העשייה של העירייה, וממנה נביא את הבשורה לישראל כולה.
אנחנו כאן כדי להשפיע, לעבוד ולשנות. בשביל זה יצאנו ואנחנו ממשיכים לצאת לרחובות, זה מה שהתחייבנו עליו וזה מה שנעשה בכל הכוח. ממחאה- להשפעה.
בהסכם שלנו יש הישגים רבים למען כלל תושבות ותושבי העיר. הוא מבטיח, בין היתר, כי העירייה לא תאפשר כפייה דתית, גילוי גזענות, הדרה או הפרדה של נשים או ציבור כלשהו במרחב הציבורי שלא על פי הדין, ותמנע מלתמוך או לתקצב גופים הקוראים לגזענות או אפליה של מגזרים.
בנוסף, הגענו לסיכומים על שורה של צעדים משמעותיים בכל תחומי החיים בעיר: העצמת ההליכתיות והתחבורה הציבורית - בכל ימות השבוע, הסדרת פעילות הקורקינטים החשמליים, שמירה על הסביבה והשטחים הפתוחים, חיזוק מעמד הקהילה הגאה בדגש על קבוצות המיעוט בתוך הקהילה, שיקום שוק הכרמל, קידום שוויון מגדרי, חינוך לדמוקרטיה ולמקצועות הליבה, חיזוק קהילות היהדות הפלורליסטית והליברלית, קידום עסקים קטנים, חיי לילה, חדשנות וטכנולוגיה וחינוך א-פורמלי.
כמובן שההסכם הזה הוא רק תחילת העבודה ולכן, חברי וחברות הסיעה שלנו יחזיקו בתפקידי מפתח בהנהלת העירייה ובשמירה על הצביון הליברלי שלה. בין היתר נהיה אחראיים על תחומי התחבורה, הגאווה, שיקום שוק הכרמל, ועדת המכרזים העירונית, איכות סביבה וקיימות, טבע עירוני ואנרגיה מתחדשת, ועדת הפלורליזם, טיפול בנפגעי ה7.10, מאבק בגזענות ואפליה, מרכזי תעסוקה שיקומיים, חדשנות וטכנולוגיה ומעמד הנוער.
אנחנו דוגלים בשקיפות ועל כן - ההסכם המלא מפורסם לציבור ואפשר למצוא אותו בתגובות לפוסט.
ברמה האישית, זאת הפעם החמישית שאני מתמודדת ונבחרת למועצת העיר, והיא המרגשת מכולן בזכות השותפים המדהימים לדרך ובסיעה: דייבי, נח, הדס ורעות - אני יודעת שנעשה דברים גדולים ביחד.
אני רוצה להודות לראש העירייה רון חולדאי על השותפות - יחד נוביל את העיר האהובה שלנו לעתיד שוויוני, ליברלי וחופשי.
תודה גדולה גם לצוותי המשא ומתן שעבדו על ההסכם הזה: דניאל צרפתי וארז אלה שייצגו אותנו, וליאור שפירא ושגב שביט שייצגו את ראש העירייה.
אנחנו יוצאים היום ביחד לדרך מלאת אתגרים ועבודה קשה, כדי לשמור על תל אביב-יפו ולקחת אותה קדימה. אני מתרגשת. מאז ומתמיד אני באה מאהבה לעיר, ועם מחוייבות מוחלטת לתושביה. שיהיה לנו בהצלחה!
ההסכם הקואליציוני החתום נמצא בתגובה הראשונה.

01/03/2024
25/02/2024
23/02/2024
23/02/2024
15/08/2022