סיעת העבודה בהסתדרות נעמת והגמלאים

סיעת העבודה בהסתדרות נעמת והגמלאים

Share

עמוד רשמי של תנועת העבודה בהסתדרות נעמת והגמלאים ,

למען העובדים
כאן תוכלו להתעדכן און ליין בפעילויות, ההפגנות, המחאות, ההישגים
למען העובדים ולמען שיווין וצדק חברתי.

11/06/2026

למאיר בן הרוש היקר,

ברכות מכל הלב לרגל בחירתך לקדנציה נוספת כיו״ר ארגון עובדי צה״ל.

מעבר להישג המרשים ולתפקיד החשוב, אני שמח במיוחד עבור חבר יקר וותיק, אדם שהקדיש שנים רבות מחייו למען העובדים והעובדות מתוך אמונה אמיתית, שליחות ומחויבות עמוקה.

לאורך הדרך הוכחת פעם אחר פעם שמנהיגות אמיתית נמדדת לא בכותרות אלא במעשים. עמדת בחזית המאבקים למען זכויות העובדים, נלחמת בנחישות על שיפור תנאיהם, ולא ויתרת גם ברגעים המורכבים ביותר. תמיד ידעת לשלב בין עוצמה לרגישות, בין נחישות להקשבה, ובין דאגה לפרט לבין ראייה רחבה של טובת הכלל.

הבחירה המחודשת בך היא לא רק ניצחון אישי, אלא הבעת אמון והערכה של אלפי עובדים שמכירים את הדרך שעשית, את היושרה שלך ואת הלב הגדול שאתה מביא לכל משימה.

כחבר לדרך וכמי שמכיר אותך שנים רבות, אני גאה בך, בעשייתך ובערכים שאתה מייצג. אין ראוי ממך להמשיך להוביל את הארגון החשוב הזה ולהיות הקול של העובדים והעובדות.

בשמי ובשם תנועת העבודה בהסתדרות מאחל לך המשך הצלחות רבות, בריאות טובה, כוח, סיפוק והגשמה. שתמשיך להוביל, להשפיע ולשמור על ציבור העובדים כפי שעשית תמיד במסירות, באחריות ועם נשמה גדולה.

באהבה, בהערכה ובחברות אמיצה,

פיני קבלו
סגן יו״ר ההסתדרות

Photos from ‎סיעת העבודה בהסתדרות נעמת והגמלאים‎'s post 09/06/2026

היום נפגשנו עם חברי הסיעה שלנו באשקלון למפגש חשוב, מחבר ומלא בעשייה.

שמחנו לשמוע מהשטח, לשתף בתוכניות וביעדים להמשך הדרך, ולקיים שיח פתוח ומשמעותי עם אנשים שפועלים יום־יום למען העובדים, הקהילה והחברה הישראלית.

תודה לכל המשתתפים על המחויבות, המעורבות והרוח הטובה. יחד נמשיך לחזק את השותפות, להוביל עשייה משמעותית ולפעול למען עתיד טוב יותר. 💙

שלכם,
פיני קבלו
סגן יו”ר ההסתדרות

Photos from ‎סיעת העבודה בהסתדרות נעמת והגמלאים‎'s post 08/06/2026

חברים יקרים,

אמש יצאנו לסיור מיוחד לחיזוק תושבי הצפון והעסקים המקומיים, בהמשך לקריאתו של ארנון בר-דוד לעמוד לצד תושבי האזור ולתמוך בשיקומו.

במהלך היום ביקרנו במנרה ובמטולה, פגשנו תושבים, שמענו סיפורי גבורה מעוררי השראה, נחשפנו לאתגרים עמם הם מתמודדים ולרוח האיתנה שמאפיינת את אנשי הצפון.

באנו לחזק אך חזרנו מחוזקים בעצמנו. פגשנו אנשים שלא איבדו תקווה, שממשיכים לבנות, ליצור ולהאמין למרות כל הקשיים. הרוח, החוסן והאהבה לארץ שהפגינו התושבים היוו עבור כולנו שיעור משמעותי בכוח, באחדות ובערבות הדדית.

תודה גדולה לכל המשתתפים שלקחו חלק בסיור החשוב הזה, ולכל מי שממשיך לפעול למען חיזוק הצפון ותושביו.

תודה מיוחדת לענבר בזק על ההובלה, השותפות והמחויבות הבלתי מתפשרת לפיתוח הגליל העליון ולחיזוק הקהילות באזור. עשייתך המרשימה והמסירות שלך לתושבי הצפון ראויות לכל הערכה.

יחד נמשיך לעמוד לצד הצפון היום, מחר ותמיד. 🇮🇱

פיני קבלו
סגן יו״ר ההסתדרות

13/05/2026
06/05/2026

חברות וחברי הסיעה,
בוקר טוב,
לכל מי שפיקפק עד כה בקיומו של הסכם עבודה פוליטי בין מרצ לבין איחוד הדמוקרטים בהסתדרות – אמש הוסר הלוט. בהחלטת הנהלה הוכרז כי מרצ היא נציגת הדמוקרטים בהסתדרות.
התמיכה ההדדית בין הדמוקרטים בהסתדרות לא נולדה במקרה. כבר ביום בו גלעד קריב ותומר רזניק חתמו, מטעמים פוליטיים ואישיים, על תמיכה הדדית – נחרץ למעשה גורלה של תנועת העבודה בתוך ההסתדרות. זה היה מחירה של עסקה פוליטית קשה, שבמסגרתה יאיר גולן בחר בנתיב של הפרת אמון ושיווק הסכם שנעשה על גבנו, לאחר שאנו נשאנו אותו על כתפינו במערכת הבחירות.
הכול נעשה למרות שקיבל את ברכת התנועה בהחלטה מסודרת, ולמרות תמיכת יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד וצמרת ההסתדרות כולה. אמש התמונה התבהרה סופית.
במהלך השנה האחרונה עשיתי, כשליחכם, כל שניתן כדי להסיר מההסכמים סעיף הנוגע לפרק ההסתדרות – סעיף שלא הייתה להם סמכות להכלילו. בשתי ערכאות משפטיות זכינו. לכן עמדנו איתן ולא אפשרנו איחוד סיעות שהיה מעניק פרס למהלך שמטרתו מחיקתנו והעדפת מרצ על פני תנועת העבודה.
הבוקר אנו מתעוררים – חברי מפלגה וחברי הסתדרות – חופשיים מהדיקטטורה הפוליטית שהשתלטה על מפלגת העבודה וניסתה למחוק אותה. אנו ממשיכי דרכם של בן-גוריון, פרס ורבין – מייסדי ההסתדרות ובוניה. ראינו את הנולד, זיהינו את הכוונה לפגוע בנו, ועמדנו מולה בנחישות.
אנו סיעה חזקה, מושרשת, דמוקרטית ובעלת דרך. גל פוליטי חולף – ואחריו תגיע ההתפכחות. בקרוב יגלו מי הם ומה באמת הם מביאים לשולחן.
בשבוע הבא נזמן את הנהלת התנועה לדיון מסודר ונחליט יחד על הצעד הבא.
המזימה לא צלחה.
תנועת העבודה היא תנועה עצמאית.
המחיר שהם שילמו – השתלטות על מפלגת העבודה בכספיה, בנכסיה ובכיסוי חובות של כ־15 מיליון ש״ח – עוד יתברר כטעות אסטרטגית.
הימים יוכיחו מה תספק מרצ בבחירות ומה ערכה האמיתי בהסתדרות.
בן-גוריון, פרס ורבין – לא היו ישנים טוב הלילה.
אני מבטיח לכם:
בעזרתכם – נעשה ונצליח.
שלכם,
פיני קבלו
יו״ר תנועת העבודה

01/05/2026

חברות וחברים יקרים,

היום, ה־1 במאי – חג הפועלים, הוא יום של גאווה, סולידריות והוקרה לכלל העובדות והעובדים, שבמאבקם היומיומי בונים חברה צודקת, שוויונית וחזקה יותר.

זהו יום שמזכיר לנו כי הזכויות שאנו נהנים מהן היום לא ניתנו מאליהן אלא הושגו בעמל, בהתמדה ובמאבק משותף. חובתנו להמשיך ולשמור עליהן, לחזק את העבודה המאורגנת ולפעול למען עתיד טוב יותר לדורות הבאים.

ההסתדרות הכללית, ביתם של מאות אלפי עובדים בישראל, ממשיכה להוביל גם היום את המאבק לצדק חברתי, להגנה על זכויות העובדים ולחיזוק הסולידריות בחברה הישראלית ואנו גאים להיות חלק מהעשייה המשמעותית הזו.

אני מצדיע לכל אחת ואחד מכם על המסירות, התרומה והמחויבות.

חג פועלים שמח!

שלכם,
פיני קבלו
סגן יו"ר ההסתדרות

Photos from ‎סיעת העבודה בהסתדרות נעמת והגמלאים‎'s post 30/04/2026

אמש התכנסנו ליום עיון משמעותי ומעורר השראה, אשר שיקף יותר מכל את כוחה של הדמוקרטיה הישראלית בהשתתפות כ-50 נציגים ונציגות מתנועת העבודה בהסתדרות ונעמת, שנבחרו בבחירות דמוקרטיות במרחבים.

המפגש היווה עדות חיה לעשייה הערכית, למחויבות הציבורית ולרוח השותפות שמובילה אותנו קדימה.
אני גאה בכם ומוקיר את הדרך המשותפת שלנו דרך של אחריות, מנהיגות ואמונה בערכי התנועה.
תודה רבה על האמון, התמיכה והמחויבות שאתם מביאים עמכם יום-יום.

ברצוני להודות לשותפים היקרים שלי: אלה ונה, יו"ר תנועת העבודה בנעמת, שמוליק מזרחי, יו"ר הסתדרות הגמלאים, ואייל יפה, היועץ המשפטי על הליווי, המקצועיות ושיתוף הפעולה הפורה.
יחד אנו ממשיכים לבנות תשתית איתנה לעתיד התנועה ולחיזוק מעמדה של ההסתדרות.
נמשיך לפעול בנחישות למען ציבור העובדים, לחיזוק הסולידריות החברתית ולשמירה על ערכי הדמוקרטיה והשוויון, שהם נר לרגלינו.

שלכם.ן,
פיני קבלו
סגן יו"ר ההסתדרות
יו"ר תנועת העבודה בהסתדרות

21/04/2026

חג עצמאות שמח! 🇮🇱
ביום מיוחד זה, אנו עוצרים לרגע ומביטים בגאווה על הדרך שעשינו מדינה קטנה עם לב גדול, עם עוצמה, ערכים ואחדות.
זהו יום של הודיה על החירות, על הבית שבנינו כאן יחד, ועל הזכות לחיות בארץ שלנו.
נזכור ונוקיר את אלו שבזכותם אנחנו כאן, ונישא מבט קדימה בתקווה לעתיד של שלום, ביטחון, שגשוג ואחווה.
מאחל לכולנו שנמשיך לצמוח, להתחזק ולשמור על הרוח הישראלית המיוחדת שמחברת בינינו.
חג עצמאות שמח, מלא אור, שמחה וגאווה! 🇮🇱✨
פיני קבלו
סגן יו"ר ההסתדרות

Want your business to be the top-listed Government Service in Tel Aviv?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Location

Telephone

Address


בית ההסתדרות, רחוב ארלוזורוב
Tel Aviv